Jump to content

Portal 2


Jacker
 Share

Recommended Posts

Hur kan detta spel inte fått en egen tråd än?!

Klarade precis singleplayer och jag är ytterst imponerad och nöjd. Det gör sig verkligen perfekt som uppföljare till originalet och sluter cirkeln på något sätt. Kul, episkt och potatis - hade ett stort leende på läpparna genom hela outrot! :D

Redigerad av Jacker
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klarade precis singleplayer och jag är ytterst imponerad och nöjd. Det gör sig verkligen perfekt som uppföljare till originalet och sluter cirkeln på något sätt. Kul, episkt och potatis - hade ett stort leende på läpparna genom hela outrot! :D

Även jag stängde precis av spelet och har ingenting att tillägga. Ett mycket trevligt spel vars sammarbetsläge kommer att testas så fort det går ner i pris.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Min hjärna är bara mos och mitt hjärta bultar fortfarande. Fortsatte spela idag efter ungefär en månads uppehåll och började på Chamber 9. Började bli trött redan efter Chamber 20, men tänkte att spelet snart var slut och att jag lika väl kunde spela klart det inatt. Det visade sig vara lite längre än vad jag trodde och nu, tre timmar senare stängde jag av. Tar resten imorn!

Men ärligt talat, fan vilken creepy stämning det är! Speciellt när

Wheatley börjar hjälpa en att rymma, och sen hela vägen genom ruinerna.

Jag sitter ensam på mitt rum med hörlurar och sitter på helspänn hela tiden. Riktigt jävla läskigt! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Jag vet nästan ingenting om Portal, men är nyfiken på att testa. Måste jag spela ettan först? (Hoppar helst på tvåan direkt)

Om du vill förstå vad som händer i spelet så ja, ettan och tvåan hör ihop.

Spelar du tvåan först spoilas allt för mycket av ettan, så spela helst ettan före :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet nästan ingenting om Portal, men är nyfiken på att testa. Måste jag spela ettan först? (Hoppar helst på tvåan direkt)

Det första Portal är inte mer än 3-4 timmar långt, då det enbart var ett bonusspel som följde med i The Orange Box, men det är förmodligen det bästa spelet i hela den lådan. Inte ens Yahtzee kunde hitta några fel med det. Så att skippa det första Portal vore ett kolosalt misstag.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du vill förstå vad som händer i spelet så ja, ettan och tvåan hör ihop.

Spelar du tvåan först spoilas allt för mycket av ettan, så spela helst ettan före :)

Det första Portal är inte mer än 3-4 timmar långt, då det enbart var ett bonusspel som följde med i The Orange Box, men det är förmodligen det bästa spelet i hela den lådan. Inte ens Yahtzee kunde hitta några fel med det. Så att skippa det första Portal vore ett kolosalt misstag.

Jag förstår! Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Jävla skönt lir! Spelade ettan för några månader sedan och tvåan nu i veckan. Gillar verkligen variationen i tvåan, och det faktum att man faktiskt var tvungen att tänka efter i i alla fall några kammare (jämfört med ettan som mer eller mindre var att springa igenom). Spelet fick en riktigt skön känsla när allt blev anpassat efter vilket

årtionde kammarna var tillverkade i.

Rekommenderas alla att spela det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...