Jump to content

Imponerande piñata samling!


bubbahej
 Share

Recommended Posts

Haha! Varför inte bara slänga skiten istället?

"Antingen piniata samlingen eller vårt äktenskap" -buhu... Du måste inte få det sålt; skeppa bara iväg det till närmsta soptipp så har du löst ditt problem.

Läs innan du postar.

Eller var det kanske "Se på videon innan du postar.", jag minns inte och jag bryr mig inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjäna ett par (=många) tusenlappar på det går nog före soptippen.

Pinatas and marriage, pinatas and marriage...

Nu såg han ju inte ut att vara landets klyftigaste Benny direkt, men för många av oss andra går kärlek före ett par (=många) tusenlappar.

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Absolut, men det är väldigt genomskinligt att lägga fram det som om det låter som att han måste sälja dem för att inte bli singel när han likväl kan slänga dem, så länge de försvinner från huset.

Pinatas and marriage, pinatas and marriage...

Nu såg han ju inte ut att vara landets klyftigaste Benny direkt, men för många av oss andra går kärlek före ett par (=många) tusenlappar.

Ofc, men när frugan ställt kravet att packet ska ut så kan man lika gärna vänta en extravecka för att åtminstone sälja alltihopa och kanske köpa en utlandsresa som en present eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...