Jump to content

Uncharted 3: Drake's Deception


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Vilket jävla skitspel!

Fy fan vad förbannad jag är. Spelet i sig är jäkligt bra. Snyggt och det finns ingen slutboss (som jag hatar).

Men så KORT!!!

Majjgodd! Du klarar det på en dag om du spelar nonstop.

Och här kommer det värsta, FATTAR ni, kan ni FATTA, att det KOSTAR att spela online! 90 jävla spänn för att få spela online. Och de LÖMSKA J*VLARNA har lagt 2 trofeer i Onlineläget så man är TVUNGEN att köpa skiten om man vill ha platimnum!!

Det är fan absurt! Man skall bara spela en match för att få trofen man saknar.

Det är så jävla fult att jag funderar på att knäcka skivan och skicka den till utvecklarna. Fy fan alltså vilket sätt!!! :angry::angry::angry::angry:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kostnaden finns där för att man inte ska kunna köra begagnade spel online som man gjorde förut.

Och om du köpte det nytt så finns koden på baksidan av din manual.

See?

Jojje_1320589941_1223730_0.jpg

...Hrm... tack.

Så vaddå, är detta nått nytt som kommit till spelen!? Man får inte köra begagnade spel online utan att betala? Jag har ju betalt för spelet, även om jag köper det begagnat!

Har jag fattat rätt nu? När jag är klar med UC3 så kommer jag lägga ut det på tradera, eller erbjuda er det.

Den som köper spelet, kommer alltså att vara tvungen att betala ytterligare 90:- för att kunna spela online? Min kod, eller koden på baksidan av manualen, är oanvändbar, då jag redan har använt den?

Eller är koden knuten till min version av spelet?

Kommer det vara standard för alla spel?

Haha, Vice! :lol:

Hur lång tid tog det att spela igenom? Jag har hört att det ska ta ungefär 9 timmar. :o

Ganska exakt 11 timmar. Men då stod det stilla ett par ggr. Jag käkade mm. Hade jag stängt av hade det varit mindre.

Det jag reagerar på är som sagt speltiden med tanke på priset!

Om man jämför med tex Dead Island som tog 30 timmar att klara och kostade 599:- är UC3 med en speltid på 9 h och en kostnad på 699:-(!!!) absurd!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...Hrm... tack.

Så vaddå, är detta nått nytt som kommit till spelen!? Man får inte köra begagnade spel online utan att betala? Jag har ju betalt för spelet, även om jag köper det begagnat!

Har jag fattat rätt nu? När jag är klar med UC3 så kommer jag lägga ut det på tradera, eller erbjuda er det.

Den som köper spelet, kommer alltså att vara tvungen att betala ytterligare 90:- för att kunna spela online? Min kod, eller koden på baksidan av manualen, är oanvändbar, då jag redan har använt den?

Eller är koden knuten till min version av spelet?

Kommer det vara standard för alla spel?

Ja, du har betalat för spelet, men varken Sony eller Naughty Dog tjänar på det. Därför vill man minska på begagnathandeln.

Koden är knuten till ditt konto. Om du säljer ditt spel, så kommer personen som köper det behöva betala sina 90kr för Online Passet om han/hon vill spela online.

Ganska exakt 11 timmar. Men då stod det stilla ett par ggr. Jag käkade mm. Hade jag stängt av hade det varit mindre.

Det jag reagerar på är som sagt speltiden med tanke på priset!

Om man jämför med tex Dead Island som tog 30 timmar att klara och kostade 599:- är UC3 med en speltid på 9 h och en kostnad på 699:-(!!!) absurd!

Du kan ju inte jämföra Uncharted med Dead Island. :(

Uncharted handlar om story. Visst skulle det kunna vara längre men då skulle storyn också ta skada. 9 timmar är helt klart godkänt för ett så pass genomarbetat äventyr. Sen finns det ju också mutliplayer med bland annat COOP.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, du har betalat för spelet, men varken Sony eller Naughty Dog tjänar på det. Därför vill man minska på begagnathandeln.

Koden är knuten till ditt konto. Om du säljer ditt spel, så kommer personen som köper det behöva betala sina 90kr för Online Passet om han/hon vill spela online.

Du kan ju inte jämföra Uncharted med Dead Island. :(

Uncharted handlar om story. Visst skulle det kunna vara längre men då skulle storyn också ta skada. 9 timmar är helt klart godkänt för ett så pass genomarbetat äventyr. Sen finns det ju också mutliplayer med bland annat COOP.

Det är ju hur sniket som helst. De har tjänat på det. De kan ju inte förvänta sig att tjäna pengar pengar 2 ggr eller fler på samma produkt. Det är ju som om att Toyota skulle gnälla för att jag säljer min nyköpta Toyota. De tjänade första gången jag köpte bilen, vad jag sen gör med min bil skall de sk*ta i.

Att folk inte har reagerat på detta förvånar mig.

Håller inte med om att storyn skall ta skada. Man kan väl göra ett, långt genomarbetat spel.

Ta Silent Hill då, betydligt längre och underbar handling. Eller Fallout 3.

699:- för ett 9 timmars spel är ett överpris tycker jag.

Pixi: Ursäkta att svaren på PSN tagit tid. Victoria brukar se film så det är inte alltid jag som är online. Så jag ahr inte sett det.

Men har svarat nu, så jag hoppas du fick tag i det du skulle. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...