Jump to content

Festivaler 2011


Kiedis
 Share

Recommended Posts

Det gör vi! Så. jävla. taggad. Vet du var ni ska bo eller så?

Inte den blekaste, mitt tält och tältskap åker upp på tisdag och var det och han kommer hålla hus på onsdag kväll, när vi anländer, har jag ingen aning om. Du vet kanske var du ska husa? Jag vet hur du ser ut men tar med mig strutsbilden för säkerhets skull. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte den blekaste, mitt tält och tältskap åker upp på tisdag och var det och han kommer hålla hus på onsdag kväll, när vi anländer, har jag ingen aning om. Du vet kanske var du ska husa? Jag vet hur du ser ut men tar med mig strutsbilden för säkerhets skull. :mf_doof:

Vi kommer bo någonstans i skogen, om allt går rätt. Ett gäng vänner som jag inte litar fullt ut på att de klarar uppgiften drar imorgon för att sätta upp tält osv. Vad heter du? :P

Salle: Såg Odd Future, det var fett som fan.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi kommer bo någonstans i skogen, om allt går rätt. Ett gäng vänner som jag inte litar fullt ut på att de klarar uppgiften drar imorgon för att sätta upp tält osv. Vad heter du? :P

Salle: Såg Odd Future, det var fett som fan.

Jag hade nog tänkt introducera mig som Knut. Vi åker nu, ses!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fuck! Ringde nyss en kille som jag skulle jobbat för på Peace & Love från början och undrade om jag ville vara Superfunk på Helsingborgsfestivalen (?) vilket skulle betyda gratis resa, boende, käk och lön... tror ni jag kan eller? Näe jag har ju självklart planerat in att åka till Göteborg och Liseberg då. Så jävla sugen på festival ju :( Och att göra något i stil med det jag gjorde på P&L för pengar vore ju bara helt sjukt underbart.

Kan tyvärr inte skippa Liseberg då det redan är betalt och fixat :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Var också där, lyckades planka in på lördagen.

Wiz Khalifa var galet fett och Kanye West var riktigt mäktig. Visst känns det tveksamt när han i en halvtimme kör stentrista autotuneheartbreaklåtar som han drar ut till förbannelse men det har samtidigt sin charm, han är en sån jävla superstar att han skiter i vilket, och det är fan beundransvärt hur han verkligen blottar sig live. Det känns jävligt äkta, på gott och ont, han log väl inte en enda gång på hela spelningen och höll egentligen bara ett mellansnack. Avslutade med Hey Mama, vackert.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Årets sista stora festival! Popaganda på eriksdalsbadet ikväll, jag är så jävla pepp på Arcade Fire ikväll.

Jag var lite sugen på Popaganda just på grund av Arcade Fire. Men det bidde inget av olika orsaker. Får väl lira The Suburbs ikväll alena istället!

Edit: Stötte ihop med en kvinnlig bekant på Stockholms central idag (lördag) som var på Popaganda och Arcade Fire hade tydligen varit mycket bra... fan också, man skulle gått ändå.

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...