Jump to content

Gör din egen GTAsajten-regering!


Umberto
 Share

Recommended Posts

Jag accepterar positionen.

Kamrat.

¡Patria o Muerte! ¡Venceremos!

Lol? Du verkar ha missat grejen med att Slew avslöjades vara en pojkspoling som knappt hade börjat gymnasiet. Hela historien med att han var dörrvakt/väktare och/eller pluggade polishögskolan var ju helt fejk. Om det finns en enda internetbluff under de senaste fem åren som jag minns extra väl så är det just honom.

Asså, ere sant mannen? Jag som har suttit och fantiserat om hans hårdtrimmade kropp och hans not-so-much-anger-management-väktarjobb...

Om det är så att jag har missat att SlåMig på skånska har ertappats som en bluffmakare, så får jag verkligen ta och revidera min åsikt om vem som ska ta hand om Justitiedepartementets mest åtråvärda roll;

Justitieminister: Hitler (Motivering underförstådd)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var har dibel sagt att han är för folkmord? Eller var kommer det ifrån?

Det är väl mer på skämt, jag tycker nog själv att jag kan tåla det pga åsikter som jag har om vissa ämnen. Jag tror inte det är så att The Dude, Umberto och resterande vänner tror på fullständigt allvar att jag anser att det är ett alternativ (om än en möjlig framtid, det händer ju trots allt här och där i världen).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...



  • Statsminister: AngryAxel

  • Finansminister: Spajdermän, för att han verkar vara så sjukt bra med siffror.

  • Justitieminister: Kebab. Det är en tung post att axla utåt, så vem gör det bättre än mys-Kebab?

  • Utrikesminister: Tweak, hands down. Väldigt berest, ödmjuk, omtänksam. Kan tala engelska. Internationellt gångbart namn, 'Tweak'.

  • Socialminister: Vice. Älskad av alla, nära folket, har jobbat med gamla, dementa eller något sånt, och nu har han ju även barn också. Ett bra affischnamn! Det som kan bli en stötesten är den pro-nazistiska film han deltog i för ett tag sedan. Men det får mina spin doctors jobba på.

  • Näringsminister: Umberto. Smart som få, kan med all säkerhet forma och tygla näringslivet i landet.

  • Arbetsmarknadsminister: Siana verkar veta hur man får pengar att rulla in på udda sätt - om någon kan skapa jobb här så är det han!

  • Utbildningsminister: Henkibojj. Förstår studenternas situation, och kan ta på sig sin roliga hatt när han gör besök på låg- och mellanstadiet.

  • Kulturminister: Jacker, aww yeah.

  • Försvarsminister: StellHell. Med det övergripande hotet från andra internetfora kan han hålla det i schack med några väl valda, sporadiska, arga uttalanden i rikstäckande media.

  • Jordbruksminister: Mark, ingen särskild anledning. Bara magkänsla.

  • Miljöminister: P-C. Vegetarian. Köper inte mycket nytt. Experimenterar med plantor. För ett hållbart forum är P-C ett självklart val!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Statsminister: Frusciante

Finansminister: R2D2 ryktas vara bra på sånt där.

Justitieminister: Vilken tråkig ministerpost. Den får Umberto.

Utrikesminister: Tweak - AngryAxels resongemang.

Socialminister: The Dude - Tillika vicestatsminister.

Näringsminister: Kebab, för han är gullig och jag inte kommer på nån annan att ha här.

Arbetsmarknadsminister: Siana kan det här med att jobba.

Utbildningsminister: Henkibojj - när jag tänker på Henkibojj tänker jag på universitet, så han får det bli.

Kulturminister: Jacker känns kulturig och trevlig. Fast egentligen skulle jag hellre ha denna post än statsminister.

Försvarsminister: StellHell är ju arg ofta, passar bra in där.

Jordbruksminister: Mark bor väl i Norrland eller nåt? Han får det bli.

Miljöminister: P-C känns som en av få som bryr sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...