Jump to content

Paint-tävling.


Maimstream
 Share

Recommended Posts

Hej GTAsajtens forum!

Jag tänkte att vi ska ha en tävling; en paint-tävling, rättare sagt. Detta är en tråd för intresseanmälan ifall man är intresserad av att anmäla sig till tävlingen. Om man inte vill det så behöver man inte det, men man får skriva om det är en kul grej, gärna, i sådana fall. När man har anmält sig öppnar man paint (som finns någonstans i Start-menyn) och börjar måla. Sedan lägger man upp bilderna här, precis som i gamla da'r, och sedan tar jag bilderna för upplägg i en ny tråd och sedan röstar alla.

Deadline: fre 13 aug!

... jag hoppas att det låter kul

Kisarna som vill vara med:

AngryAxel

spajdermän

Weener

Umberto

Frusciante

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej GTAsajtens forum!

Jag tänkte att vi ska ha en tävling; en paint-tävling, rättare sagt. Detta är en tråd för intresseanmälan ifall man är intresserad av att anmäla sig till tävlingen. Om man inte vill det så behöver man inte det, men man får skriva om det är en kul grej, gärna, i sådana fall. När man har anmält sig öppnar man paint (som finns någonstans i Start-menyn) och börjar måla. Sedan lägger man upp bilderna här, precis som i gamla da'r, och sedan tar jag bilderna för upplägg i en ny tråd och sedan röstar alla.

... jag hoppas att det låter kul

Screenshot tävlingar och liknande är väldigt kul. Saknar the good old days när vi körde GTA SA tävlingar med screenshots. Mer sånt här, gärna inom spelen också.

Synd bara att jag är så dålig i paint, men ska fundera lite om jag ska vara med eller inte.

Hur som helt, roligt att sånna här trådar kommer upp!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jag är fet-på! Men vad bedöms bilderna efter? Konstnärlig nivå? Humor? Kreativitet? Och är det något tema?
Jag tänkte att det skulle vara som en tävling av Bilddagboken, det vill säga att man själv får rösta på den bilden som man vill ska vinna. Däremot så tycker jag definitivt att bilderna inte ska gå helt humorfria för att liva upp det hela!

TEMA: Karaktärer från GTA? :mellow:
Definitivt ett GTA-tema, dock inte ett så brett tema. Ett litet mindre och tankekrävande tema.

Därför annonserar jag att temat ska vara "Militär uppdraget" från GTA Vice City B) Med en bild, gjord i Paint (jag förväntar mig ärlighet, grabbar!) ska ni illustrera det här uppdraget.

Fucking sen så röstas det!

Edit:

Nu har jag bara skrivit upp er som har skrivit att ni vill vara med. Om någon av er som inte har skrivit att ni vill vara med så får ni skriva att ni vill det.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...