Jump to content

Söker skräckspel till PC


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Jag har nyss klarat ut Condemned första till PC och är sugen på fler liknande spel som Condemned med samma känsla typ som att man sitter spänd genom en del områden. Vilket jag menar att vad som helst kan hända vid nästa hörn eller att nån smyger bakom en för att attackera när man minst anar det.

Men säg helst inte FEAR då jag har testa dem spelen och har inte blivit nå dugg rädd testat även epackerna samma sak där. Har även testat Penumbra men ja det duger lite iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har nyss klarat ut Condemned första till PC och är sugen på fler liknande spel som Condemned med samma känsla typ som att man sitter spänd genom en del områden. Vilket jag menar att vad som helst kan hända vid nästa hörn eller att nån smyger bakom en för att attackera när man minst anar det.

Men säg helst inte FEAR då jag har testa dem spelen och har inte blivit nå dugg rädd testat även epackerna samma sak där. Har även testat Penumbra men ja det duger lite iallafall.

Om du inte spelat Dead space än så tycker jag att du ska kolla in det. Snart kommer tvåan ut också!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har stenkoll. <3

Alla spelen är värda att spela utom the room. 3:e spelet (lasersvärd <3) och det sista, home coming är de bästa.

Hur värt är Home Coming att lira egentligen?

Sett lite smårunklir från det och dom verkar ha fångat andan från SH2 i det, men jag tycker fortfarande att det ser ut som att nånting saknas i det. Kan inte lägga fingret på vad bara!

Och The Room är fjärde spelet B) (och jag kan också säga att det är helt jävla ovärt att spela The Room.)

Home Coming är det sista och du säger att det är ovärt? Like wuuuut?

I vilket fall, lira igenom 1'an, helt jävla värt och nöt sönder 2'an. Lätt det bästa i serien enligt mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur värt är Home Coming att lira egentligen?

Sett lite smårunklir från det och dom verkar ha fångat andan från SH2 i det, men jag tycker fortfarande att det ser ut som att nånting saknas i det. Kan inte lägga fingret på vad bara!

Och The Room är fjärde spelet B) (och jag kan också säga att det är helt jävla ovärt att spela The Room.)

Home Coming är det sista och du säger att det är ovärt? Like wuuuut?

I vilket fall, lira igenom 1'an, helt jävla värt och nöt sönder 2'an. Lätt det bästa i serien enligt mig

Va?

Alla spelen är värda att spela utom the room. 3:e spelet (lasersvärd <3) och det sista, home coming är de bästa.

Det är en punkt efter "room" Jag menar alltså 3:e spelet och home coming är de bästa.

Jag säger alltså inte att det är ovärt. Hur fick du det till det?

Kortfattat: Jag hyllar alla spel i serien, utom the room, som suger våta sockar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en punkt efter "room" Jag menar alltså 3:e spelet och home coming är de bästa.

Jag säger alltså inte att det är ovärt. Hur fick du det till det?

Kortfattat: Jag hyllar alla spel i serien, utom the room, som suger våta sockar.

Jag missade din punkt, men still, hur värt är Home Coming att lira igenom?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har stenkoll. <3

Alla spelen är värda att spela utom the room. 3:e spelet (lasersvärd <3) och det sista, home coming är de bästa.

Och anser att homecoming är bättre än tvåan. Fy skäms. Homecoming är som episod 1 är till Star Wars. Annorlunda, de flesta gillar det inte av goda anledningar och det finns väldigt få redeeming factors. Tvåan, är ett jävla mästerverk i både text, story och gameplay.

Men nu får ju du däremot tycka hur du vill. Jag tycker bara att det är GRYMT ologiskt att gilla homecoming mer än tvåan. Just sayin'. Tvåan har dog ending. Dog ending > alla argument.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte Condemned 2 om du nu gillade det första spelet? :)

Som Simon sa och andra så finns inte det till PC utan Xbox 360 och jag har inga planer på att köpa det heller då jag håller mig till PC spel.

Silent Hill spelen har jag kört var inte så läskigt. Dead Space har jag redan kört gillade ettan ska givetvis testa 2:an när det kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...