Jump to content

Att springa naken


Kebab
 Share

Recommended Posts

Jag har blivit lite halvexhibitionistisk av mig på senare tid känner jag, och efter att ha sprungit naken (skyld med basker för jag visste att kameror var framme) på militär mark inför ett femhundratal värnpliktiga, officerare och bandet Neverstore har jag fått riktigt blodad tand. Är inte egentligen ett skönt streaklöp en perfekt icebreaker i halvgråa sammanhang?

Har blivit rejält opryd på senare dagar. Är inte asnöjd med min kropp, och har små-komplex för vissa kroppsdelar precis som alla, men känner ändå inte att det är något skämmigt i att visa upp sig. Däremot så kan jag inte säga att det handlar om att folk ska kolla på mig, utan för att det ska ses som en rolig grej som man kan prata om ett tag i efterhand...

Har jag någon likasinnad bland forumiterna?

Vad händer om man blir tagen för förargelseväckande beteende?

Vad har ni för erfarenheter och upplevelser att dela med er av?

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja, jag har ju inte streakat men väl stått med speedotanga inoljad i babyolja och gjort volter iklädd stråhatt och arbetshandskar inför publik i Tyskland... :mellow:

Sen bastar vi en hel del på fyllan och då kan det hända att man blir lite oprydare än vanligt också.

Men jag vet inte riktigt vad frågan är? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår att tråden verkar lite halvflummig, men jag är ganska seriös med det jag säger. Vad beror det på att man känner suget av att "chocka" folk genom att göra något tabubelagt? Finns det folk som faktiskt tar illa upp av nakenspringare?

Och så vill jag gärna höra roliga historier om hur ni djärvt visade stjärten för lärarna på högstadiet/motsvarande. :P

I mitt fall handlar det säkert om jag alltid har gillat att skoja (trots att jag aldrig har tagit clownrollen) och skapa god stämning... :hmm:

Mja, jag har ju inte streakat men väl stått med speedotanga inoljad i babyolja och gjort volter iklädd stråhatt och arbetshandskar inför publik i Tyskland... :P

Nu snackar vi! Vad motiverade dig till det? Var det bara en plojgrej eller gjorde ni det av en anledning? Hade du kunnat avstå? Visst var det kul? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och så vill jag gärna höra roliga historier om hur ni djärvt visade stjärten för lärarna på högstadiet/motsvarande. :P

På vägen upp till Sweden Rock Festival detta året hade vi skrivit "SWE" på en killes bak, och "ROCK" på min. När vi körde förbi bilar på motorvägen stack vi glatt ut våra pyntade stjärtar genom fönstret och stavade "SWE ROCK".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Streaka är ju fan det bästa som finns.

Ska väl inte säga att det händer "ofta" men ett par gånger om året iaf. Man måste nog vara lite crazy, men ändå mentalt mogen för det, eftersom (iaf jag) kan få tvångstankar över att man INTE ska får stånd, vilket skulle vara förödande i fel sällskap. Men det har inte hänt än iaf och detta ikluderar nakenbad med mixade kön.

Har faktist haft stora funderingar att dra nudiststranden nästa gång man får chansen, just för att det är så jävla skönt att vara naken, HELT naken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Streaka är ju fan det bästa som finns.

Ska väl inte säga att det händer "ofta" men ett par gånger om året iaf. Man måste nog vara lite crazy, men ändå mentalt mogen för det, eftersom (iaf jag) kan få tvångstankar över att man INTE ska får stånd, vilket skulle vara förödande i fel sällskap. Men det har inte hänt än iaf och detta ikluderar nakenbad med mixade kön.

Har faktist haft stora funderingar att dra nudiststranden nästa gång man får chansen, just för att det är så jävla skönt att vara naken, HELT naken.

Waaait,. Ska man ha stånd när man gör sådant? Det visste jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kebab, har inte ni ett nakenlopp i din hemstad? Såg nåt om det på lokal-tv.

Jopp det har vi.

För linköpingsbor och dylikt kan tilläggas att det springs ifrån IKANO-huset till Trädgårdsföreningen och är jävligt roligt :P

Det dyker upp mycket konstigt folk till såntdär. Och man behöver inte direkt oroa sig för det Stell oroade sig för.. För på varje snygg tjej går det minst 3 feta snubbar :P

Och helt naket är det inte btw. minst underkläder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har själv aldrig riktigt deltagit i någon form av streaking, även om det verkar rätt stämningsfullt. Tror faktiskt att det värsta jag varit med om är att tappa badbrallorna när det var cyklopsim med skolan.

Kommer dock ihåg när en grupp människor drog av sig kläderna och sprang naken runt i rondellen när vi hade luciavaka i 9:an. Riktig stämningshöjare måste jag säga! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu snackar vi! Vad motiverade dig till det? Var det bara en plojgrej eller gjorde ni det av en anledning? Hade du kunnat avstå? Visst var det kul? :D

Oh yeah B)

Det utspelade sig som så att någon uppmärksammade mina volter och grejer när vi sov över i en gymnastikhall i nordtyskland, och man tyckte att jag borde utnyttja detta för att ställa till med lite spektakel på spelningar. Sagt och gjort gjorde jag lite diverse kullerbyttor med andra begåvade, men nån gång när vi tagit oss till sydtyskland tyckte någon att jag skulle ha speedos på mig. Jag trodde hon menade cykelbyxor och gick med på idén. Plötsligt hade hon köpt in ett par tanga-liknande speedos och en annan sydde på vår logo på framsidan och satte i ansiktet på mig. "Oh shit, no turning back now" tänkte jag och på nästa ställe (en liten by långt utanför München) arrangerade vi så att tre-fyra tjejer drog av mig alla kläderna mitt under en ganska "porrig" låt (9:15 och framåt, fortsatt här). Jag skulle se chockad ut och så snart alla kläderna var av utom fillingarna så började de smeta in mig i olja :D Därefter blev jag istället som killen i videon (fastän jag aldrig hade sett videon förr) och började showa.

Det roliga med det var att publiken asgarvade och tyckte det var asbra (tyskar vet ni), jag tyckte det var skitroligt att showa till det soundtracket och för en gångs skull satte jag alla tricks på första försöket, till och med bättre än jag brukade :P När jag hörde att sista takterna kom innan låten skulle vara slut (för jag kan ju låten utan och innan eftersom jag spelar den själv annars) tänkte jag, "ska jag försöka mig på en volt eller blir det katastrof?". Nåväl, sista fem sekunderna tar jag sats, sätter en fri framåtvolt klock-reeeent och låten är slut. Applåder. Buga. Brett jäkla leende och signaturmelodin smälls igång, och showen är slut! Fantastico! :D

Jag kan lägga upp en bild, kraftigt blurrad på sina ställen och väldigt låg upplösning. Glöm att ni får originalbilden! :D

Åh. Just ja. Och så var det två brudar med också på spektaklet, iklädda riktigt slimmade bikinis och de största och finaste paren bröst vi har i gänget :P

post-4777-1277466837_thumb.png

Jopp det har vi.

För linköpingsbor och dylikt kan tilläggas att det springs ifrån IKANO-huset till Trädgårdsföreningen och är jävligt roligt :P

Det dyker upp mycket konstigt folk till såntdär. Och man behöver inte direkt oroa sig för det Stell oroade sig för.. För på varje snygg tjej går det minst 3 feta snubbar :P

Och helt naket är det inte btw. minst underkläder.

Fuuuuck!! Det är ju skitlångt! :D Måste ju vara en halvmil, förbanne mig! Sen om man måste följa cykelvägarna är det ju ännu längre!

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fuuuuck!! Det är ju skitlångt! :P Måste ju vara en halvmil, förbanne mig! Sen om man måste följa cykelvägarna är det ju ännu längre!

Nja så jävla farligt äre ju inte.. Rätt in förbi nya rondellen vid Åbylund o sen en liten bit neråt vänster när du når malmslättsvägen..

Kan ju va en halvmil förstås.. men det är ju inte så långt joggandes i kallingar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu börjar tråden arta sig, kul!

Bandet Neverstore? Vad gjorde dom där?

De spelade för oss på den officiella muckfesten. :P

Kebab, har inte ni ett nakenlopp i din hemstad? Såg nåt om det på lokal-tv.
Jopp det har vi.

För linköpingsbor och dylikt kan tilläggas att det springs ifrån IKANO-huset till Trädgårdsföreningen och är jävligt roligt :P

Det dyker upp mycket konstigt folk till såntdär. Och man behöver inte direkt oroa sig för det Stell oroade sig för.. För på varje snygg tjej går det minst 3 feta snubbar :P

Och helt naket är det inte btw. minst underkläder.

Just fan, tack för påminnelsen! Det ska jag lätt delta i nästa år.

Oh yeah B)

Det utspelade sig som så att någon uppmärksammade mina volter och grejer när vi sov över i en gymnastikhall i nordtyskland, och man tyckte att jag borde utnyttja detta för att ställa till med lite spektakel på spelningar. Sagt och gjort gjorde jag lite diverse kullerbyttor med andra begåvade, men nån gång när vi tagit oss till sydtyskland tyckte någon att jag skulle ha speedos på mig. Jag trodde hon menade cykelbyxor och gick med på idén. Plötsligt hade hon köpt in ett par tanga-liknande speedos och en annan sydde på vår logo på framsidan och satte i ansiktet på mig. "Oh shit, no turning back now" tänkte jag och på nästa ställe (en liten by långt utanför München) arrangerade vi så att tre-fyra tjejer drog av mig alla kläderna mitt under en ganska "porrig" låt (9:15 och framåt, fortsatt här). Jag skulle se chockad ut och så snart alla kläderna var av utom fillingarna så började de smeta in mig i olja :D Därefter blev jag istället som killen i videon (fastän jag aldrig hade sett videon förr) och började showa.

Det roliga med det var att publiken asgarvade och tyckte det var asbra (tyskar vet ni), jag tyckte det var skitroligt att showa till det soundtracket och för en gångs skull satte jag alla tricks på första försöket, till och med bättre än jag brukade :D När jag hörde att sista takterna kom innan låten skulle vara slut (för jag kan ju låten utan och innan eftersom jag spelar den själv annars) tänkte jag, "ska jag försöka mig på en volt eller blir det katastrof?". Nåväl, sista fem sekunderna tar jag sats, sätter en fri framåtvolt klock-reeeent och låten är slut. Applåder. Buga. Brett jäkla leende och signaturmelodin smälls igång, och showen är slut! Fantastico! :D

Jag kan lägga upp en bild, kraftigt blurrad på sina ställen och väldigt låg upplösning. Glöm att ni får originalbilden! :D

Åh. Just ja. Och så var det två brudar med också på spektaklet, iklädda riktigt slimmade bikinis och de största och finaste paren bröst vi har i gänget :P

Haha, nu snackar vi! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...