Jump to content

Red Dead Redemption


Vice.
 Share

Recommended Posts

Posta här alla påskägg och intressanta saker som ni finner i RDR.

Allt annat skall postat i RDR-tråden.

Tanken med denna tråd är att alla roliga saker skall vara samlade.

Edit: gaah kan nån mod vara vänlig att fixa felstavningen i titeln tack!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, för där diskuteras spelet. Här skall enbart upptäckter utöver det vanliga postas. Det missas lätt i RDR tråden Finns skitmånga påskägg i RDR

Såhär kan man ju göra med varenda tråd i hela spelforumet. Och med det vill jag säga att det är enormt fånigt att skapa en tråd för saker som kan diskuteras i en redan befintlig "officiell" tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såhär kan man ju göra med varenda tråd i hela spelforumet. Och med det vill jag säga att det är enormt fånigt att skapa en tråd för saker som kan diskuteras i en redan befintlig "officiell" tråd.

Vi skall skapa trådar. Det skapas för lite.

I stället för att det tipsas om ett påskägg på vart tjugonde sida så postas alla här istället, där det står allt samlat.

Gillar du inte tråden så behöver du inte titta i den.

Komemr att bli en toppentråd

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi skal,l skapa trådar. Den här tråden kommer bli värdefull. Alla hemligheter samlat på ett ställe.

Sluta böla nu. okej vi har fattat vad ni tycker. Jag respekterar er åsikt, vänligen respektera min med. Jag tycker den är bra och tror att den kan bli uppskattad.

Rapporterar nästa kommentar som spam

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag inte spelat eller äger RDR. Men hallå, det är ju R* som har gjort det. Hur sjukt många eastereggs var det inte i GTA serien?

Många, innan GTA IV. Finns typ endast ett där, och det känner alla till. Hjärtat av "Statue of Happiness"... Förutom det är det bara små roliga grejjer som egentligen inte är easter-eggs. Hints till Vice City och San Andreas som att det finns tv-program därifrån och folk på internet bor där, samt roliga texter online. Inte några easter egg alls egentligen, förutom hjärtat då.

Tror att det är samma sak med RDR. Finns inte så många eastereggs. Visst, det är nytt. Men det känns inte heller som om det är lika enkelt att gömma easter eggs. Nä. Jag måste hålla med om att tråden är lite onödig då jag inte tror att det kommer finnas tillräckligt med easter-eggs eller roliga saker.

Det enda jag vet nu är att Tumbleweed sägs vara haunted. Står i en tidning man kan köpa i Blackwater och så står "någonting någonting Devil någonting" inristat på tal-bordet i kyrkan.

Något annat har jag inte hört talats om, eller sett.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många, innan GTA IV. Finns typ endast ett där, och det känner alla till. Hjärtat av "Statue of Happiness"... Förutom det är det bara små roliga grejjer som egentligen inte är easter-eggs. Hints till Vice City och San Andreas som att det finns tv-program därifrån och folk på internet bor där, samt roliga texter online. Inte några easter egg alls egentligen, förutom hjärtat då.

Tror att det är samma sak med RDR. Finns inte så många eastereggs. Visst, det är nytt. Men det känns inte heller som om det är lika enkelt att gömma easter eggs. Nä. Jag måste hålla med om att tråden är lite onödig då jag inte tror att det kommer finnas tillräckligt med easter-eggs eller roliga saker.

Det enda jag vet nu är att Tumbleweed sägs vara haunted. Står i en tidning man kan köpa i Blackwater och så står "någonting någonting Devil någonting" inristat på tal-bordet i kyrkan.

Något annat har jag inte hört talats om, eller sett.

Det stämmer. Jag har varit i Tumbleweeds kyrka och det står ''the devil has got into that beast.''i talbordet. Förresten, varje gång jag besöker Tumbleweed startas gang hideout-tjafset.. Enormt störande! Finns det något sätt att undgå detta?

Har för övrigt inte stött på något annat påskägg eller liknande i spelet än så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vet att detta inte platsar här direkt, men behöver help!

HAR PROBLEM! jag har ju limited edition, och där får man ju den speciella hästen! den e verkligen överbra, och finns ingen som kan ersätta den!

saken är nu den att ja råkade döda hästen, trilla ner för ett berg typ, och ja överlevde på ngt vis. men nu när ja visslar på häst, så kom först den Allra första hästen man hade, så sköt jag den, nu när ja vissla igen, så kom den "hingsten " man fångar ibörjan. kommer ja få tillbaka speciella hästen nu om ja även dödar hingsten eller måste ja ladda om? :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi skal,l skapa trådar. Den här tråden kommer bli värdefull. Alla hemligheter samlat på ett ställe.

Sluta böla nu. okej vi har fattat vad ni tycker. Jag respekterar er åsikt, vänligen respektera min med. Jag tycker den är bra och tror att den kan bli uppskattad.

Rapporterar nästa kommentar som spam

Det är väl ändå ingen som "bölar"?

Ska vi börja på att skapa trådar till alla delar i ett spel? Final Fantasy 13 - exploring tråden. story-tråden. combat-tråden. strategi-tråden. karaktärsdebatt-tråden. Det är samma princip - det är helt onödigt att ha en tråd till om samma ämne, SPECIELLT när det finns en aktiv tråd redan. Ännu mer onödigt iom. att tråden heter samma sak som den andra, förutom ett R.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte upp till medlemmarna att starta en tråd om det istället då?

Seriöst, det har kommit upp trådar på trådar på trådar på trådar om att det är på tok för lite nya trådar, alla håller med, bomber och granater, ingenting händer och medlemmarna börjar klaga igen, liksom what the hell?

nu är det ju bara motsatsen, vi kan ju lika gärna stänga ner forumet istället för att trådar aldrig accepteras!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det stämmer. Jag har varit i Tumbleweeds kyrka och det står ''the devil has got into that beast.''i talbordet. Förresten, varje gång jag besöker Tumbleweed startas gang hideout-tjafset.. Enormt störande! Finns det något sätt att undgå detta?

Har för övrigt inte stött på något annat påskägg eller liknande i spelet än så länge.

Fast det står ju senare i tidningen att det upphört eller att man inte sett nåt på länge så det var väl när Seth var där och härjade som han ristade in såna grejer och dödade folk som kom dit etc

kanske inte riktigt spoiler då men för säkerhets skull

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...