Lajnux Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 (redigerad) Det har varit rätt mycket snack på andra forum om vilket av dessa spel som är det bästa och nu är det upp till Gtasajten att lägga det slutgiltliga svaret. Vilket spel anser Ni vara bäst? Redigerad 17 mars, 2010 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Bad Company 2 tycker jag är bättre. Det känns mer som Modern Warfare, särskilt med förstörbara miljöer och att det är squad/team-baserat. Det gör det hela mer verkligt. (Flameshield ON) MW känns lite mer som CS, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Modern Warfare 2 är resultatet av att IW lyssnade till 99% på sina fans och gav dem allt de ville ha - and it ain't pretty. Så, definitivt BC2 för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 (redigerad) Kan inte rösta, kan inte riktigt jämföra spelen, helt olika. Spelar båda lika flitigt, men de har nog blivit mer BF på sistone Redigerad 17 mars, 2010 av ViolentLag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Haha, jag är den enda som röstat för MW2 än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Bad Company all the way! Modern Warfare kändes tråkigt efter, några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 För mig är det inte ens någon match, BC2 krossar MW2 alla dagar i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Gillar båda, dock spelar jag mest BC2 nu för tiden :/ Kan inte bestämma mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Modern Magafare 2 var kul de första dagarna, men orkade aldrig spela det till slut. Bad Company 2 spelar jag när jag hinner, har mycket annat att ta igen med ny datorn Med förstörbara miljöer etc. kändes BC2 mer passande till <2010>'s spel, men av någon orsak gillade jag att mejja ner folk med maskingevär bättre i MW2, kommer inte ihåg varför, känns av någon orsak lite stelt när man pangar på folk i BC2, som att de i princip står helt orörda och kastar ifrån sig blod... Svårt att förklara. Min röst gick på BC2 eftersom jag gillar banorna en aning mer, och har bättre "miljöfysik", gameplay tycker jag dock MW2 är bättre. Magafare = Finlandism för diarré eller kräksjuka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 (redigerad) Det går inte riktigt att rösta på det, eftersom det är sådan enorm skillnad på de två spelen. Jag har bara spelat BC2 betan, och jag föredrog MW2 för att MW2 är snabbt. edit: thxbro Redigerad 18 mars, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 marginell skillnad på de två spelen Nej, det är enorm skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Nej, det är enorm skillnad. Argh, det var det jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 (redigerad) Modern Warfare 2 är bäst. Redigerad 18 mars, 2010 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 (redigerad) Bad Company smiskar MW2 rätt hårt. Krig vs Paintball. Finns inget snack om saken.. Jag hade hellre lirat paintball än varit med i ett krig. Edit: Jag gillar MW2, men jag har inte provat BC2. Redigerad 18 mars, 2010 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Ja, precis som du sannolikt hellre hade lekt med dockor än rånat en bank. Jag vet inte riktigt vad du menar med det, men absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 BC2 det mesta har sagts här i tråden varför BC2 är bättre än MW2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 (redigerad) This: Stora kartor! Redigerad 20 mars, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts