Jump to content

Saints Row 3


Wallsten82
 Share

Recommended Posts

Hej

Någon som vet när Saints Row 3 släpps?

Letade på nätet och där verkar folk gissa hej vilt.

På en sida som verkade vara rätt seriös stod det följande:

Saints Row 3 is currently under development by Volition to be released by THQ. The game is slated for a fiscal year 2011 release date, which would put it somewhere between April 1, 2010-March 31, 2011. Based on their release list, it will probably be their big holiday 2010 title.

Fiscal betyder ju skattemässiga men förstår inte riktigt vad det har med ett spel att göra.

Jaja kan bara hoppas att spelet kommer i April,eller iallafall detta året.

I sommar är det helt kört för då jobbar man nästan 7 dagar i veckan,det ska kombineras med innebandy 2 ggr/veckan och gymmet 3-4 ggr/veckan så det blir lite väl tufft.

Det bästa hade varit i vinter då man ska vara Pappaledig med tvillingarna =:D

Någon som vet mer om när det kommer?

Finns det inga videos och/eller screenshots?

MVH//Rogge

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter enligt mig logiskt att det skulle komma i slutet av sommaren. Saints Row har aldrig varit någon riktigt stortitel utan enligt mig iaf känts som någonting som alltid kommit på sidan, och det har aldrig släppts inom samma tidsram som något riktigt bra spel.

Med tanke på hur många bra spel som kommer i höst och vinter så tror jag inte att det släpps då. Jag gissar på slutet av sommaren eller tidigt 2011.

Det fanns väl rykten eller fakta om att 50 Cent var med och hjälpte till i utvecklingen av spelet, och att han också skulle göra en film av det. Ugah.

Sägs också att spelet kommer att visas upp på E3. Mycket möjligt att lite info släpps innan det också.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Låter enligt mig logiskt att det skulle komma i slutet av sommaren. Saints Row har aldrig varit någon riktigt stortitel utan enligt mig iaf känts som någonting som alltid kommit på sidan, och det har aldrig släppts inom samma tidsram som något riktigt bra spel.

Med tanke på hur många bra spel som kommer i höst och vinter så tror jag inte att det släpps då. Jag gissar på slutet av sommaren eller tidigt 2011.

Det fanns väl rykten eller fakta om att 50 Cent var med och hjälpte till i utvecklingen av spelet, och att han också skulle göra en film av det. Ugah.

Sägs också att spelet kommer att visas upp på E3. Mycket möjligt att lite info släpps innan det också.

Jag tackar för det utförliga svaret och hoppas att du har rätt.

Slutet av sommaren eller tidigt 2011 låter mumma,men i slutet av sommaren låter bäst av de två.

När är E3 då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 8 months later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...