Jump to content

Saints Row 3


Wallsten82
 Share

Recommended Posts

Själv har jag LA Noire, Skyrim, PoE, League of Legends, Driver , CoD MW3, BF3, Renegade Ops..

Listan kan göras lång av nyligen släppta spel man är sugen på att spela :P

Det var en diger lista :-P

LA Noire har jag hört talas om och Driver likaså,men resten är för mig helt okända spel.

Då lirar du en hel del då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njaa, flickvän och jobb begränsar ju speltiden rätt mycket, men så mycket man hinner!

Då håller ju iofs spelen längre, så man inte förbrukar de direkt.

Det är samma sak här,fast byt ut jobb mot tvillingar ;-)

Vi är permitterade nu över vintern så dom 5 timmar ungarna får vara på dagis tänkte jag spendera i soffan spelande Saints Row ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter perfekt!

PS3 eller Xbox?

Xbox,själv då?

Jaha vad har du för förväntningar då?

Jag tvekar inte på att det blir sjukt coolt men någonstans finns ändå en rädsla av att det kanske är för mycket "barnsligheter".

Hoppas inte det,en del av tjusningen är ju just att det inte är så seriöst som exempelvis GTA,men det kan även bli för mycket.

Nu vet jag ju knappt något om de nya gängen,fordon,vapen osv men hoppas ändå det är relativt realistiskt.

Redigerad av Wallsten82
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Xbox,själv då?

Jaha vad har du för förväntningar då?

Jag tvekar inte på att det blir sjukt coolt men någonstans finns ändå en rädsla av att det kanske är för mycket "barnsligheter".

Hoppas inte det,en del av tjusningen är ju just att det inte är så seriöst som exempelvis GTA,men det kan även bli för mycket.

Nu vet jag ju knappt något om de nya gängen,fordon,vapen osv men hoppas ändå det är relativt realistiskt.

PC!

Inga förväntningar alls faktiskt, men jag håller verkligen med dig om det du sa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PC!

Inga förväntningar alls faktiskt, men jag håller verkligen med dig om det du sa.

Aha du kör på datan.

Är det inte lite klyddigt med tangentbord?

Vi får helt enkelt hoppas att spelet faller oss båda i smaken :)

Läste Kvällsans recension igår och där fick den en 4:a,han som testat älskade det,b.la för att det inte var så "seriöst" som GTA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som lirat det än?

Jag har kört i några timmar. Lätt det bästa SR spelet i serien. Bra mycket snyggare än föregående spel - ljud, animationer och grafik.

Lite halvtaskigt utbud av kläder och hår/skägg bara. Hoppas det kommer mer.

Detta kommer jag spendera många timmar med. :)

Edit: Angående tangentbord och mus, så känns det mycket bättre än SR2. Hela PC versionen känns tio gånger bättre än SR2.

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kört i några timmar. Lätt det bästa SR spelet i serien. Bra mycket snyggare än föregående spel - ljud, animationer och grafik.

Lite halvtaskigt utbud av kläder och hår/skägg bara. Hoppas det kommer mer.

Detta kommer jag spendera många timmar med. :)

Edit: Angående tangentbord och mus, så känns det mycket bättre än SR2. Hela PC versionen känns tio gånger bättre än SR2.

Låter mycket bra,mycket lovande.

Hur är staden? Många nya fordon?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...