Jump to content

Saints Row 3


Wallsten82
 Share

Recommended Posts

Men det är alltså inte för mycket,för överdrivet?

Hur är staden jämfört med Stilwater,mörk och trist?

Nja, ibland kanske. Men för det mesta är det bra :)

Jag har inte riktigt fångats av storyn, och spelar kanske en halvtimme, gör några mission och gör något annat sen. Så det är ett kul tidsfördriv mest.

Enda förbättringen jag kan komma på är att fienderna tål på tok för mycket, och att bilarna väger för mycket.

Ganska svårt att hoppa och leka med de.

Men det är absolut inte ett dåligt spel, väldigt snygg grafik!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, ibland kanske. Men för det mesta är det bra :)

Jag har inte riktigt fångats av storyn, och spelar kanske en halvtimme, gör några mission och gör något annat sen. Så det är ett kul tidsfördriv mest.

Enda förbättringen jag kan komma på är att fienderna tål på tok för mycket, och att bilarna väger för mycket.

Ganska svårt att hoppa och leka med de.

Men det är absolut inte ett dåligt spel, väldigt snygg grafik!

Jag får väl själv fixa spelet snart och börja lira :-)

Vet du att THQ håller på med 4:an?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart är roligheten i spelet? Menar har spelat kanske ett par uppdrag är där man ska köpa lite kläder men har inte fallit mig riktigt för smaken ännu.

Du menar alltså att du har spelat hela två uppdrag? Och inte ens provat någon annan av de många olika aktiviteter som finns? Och du undrar var någonstans "roligheten" är?mellow_1183292_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yes och vilka andra "aktiviteter" syftar du på har inte stött på nå. Och när blir spelet lite mer roligare?

Pixie har rätt. Du låser upp grymt mycket saker snart. Och om du vill ha allting direkt kan du kika på ett par fusk som gör att du får roliga fordon direkt. Inget jag rekommenderar att göra varje gång men ibland är det skitskoj!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...