Jump to content

GTAsajten Babe Battle 2010™


Umberto
 Share

Recommended Posts

Röstade på Rachel, jag vill minnas att hon såg bättre ut än vad hon gör på Herr Moderators bild. Om det har pratats om öststatskvinnor tidigare ser fröken i fråga ut att tillhöra denna grupp med endast trådstartens bild beaktat.

Det är ju inte som att bilden photoshoppats så att hon blivit fulare. Newsflash: det är sådär hon faktiskt ser ut.

Röstat på: Rachel Bilson

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 435
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men man kan ju se dålig ut på en bild för det.

Ja, absolut, det säger jag inte emot - men jag menar bara att bilden i förstaposten är en mer verklig bild av hur hon faktiskt ser ut, än alla manipulerade photo shoot-bilder på henne man brukar använda som referens.

fejkedit: Vad grinig jag blivit på senaste tiden. Nåväl!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, absolut, det säger jag inte emot - men jag menar bara att bilden i förstaposten är en mer verklig bild av hur hon faktiskt ser ut, än alla manipulerade photo shoot-bilder på henne man brukar använda som referens.

fejkedit: Vad grinig jag blivit på senaste tiden. Nåväl!

Aha, då misstolkade jag ditt inlägg lite. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

bilden i förstaposten är en mer verklig bild av hur hon faktiskt ser ut, än alla manipulerade photo shoot-bilder på henne man brukar använda som referens.

True. Och vi ska komma ihåg att det inte är 2004 längre (den där bilden är från 09).

Personligen tycker jag att RB är en av de absolut attraktivaste kändiskvinnorna atm och hon klarar sig utmärkt utan en massa retuschering.

---

Resultat:

Cobie Smulders [60.00%]

Rachel Bilson [40.00%]

It's a sad day, GTAsajten!

---

Sportlov! Vi fortsätter på måndag. Hasta luego!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...