Jump to content

Hur stort är ditt GTA intresse?


SimonJ
 Share

Gillar du GTA?  

42 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hejsan!

Nästan alla här hittade nog hit till forumet eller till GTASajten på grund av GTA-serien, själv hittade jag till GTASajten någon gång runt 2005-2006 när jag sökte efter info om GTA på Google, GTA har sedan 2005 varit mitt största intresse och det var just på grund av att diskutera GTA som jag i september 2007 registrerade mig här, snart upptäckte jag att det nästan inte fanns något GTA-forum kvar som var speciellt aktivt (förutom IV-delen innan det släpptes 2008), och nu är det mer eller mindre dött i GTA delarna förutom massa konstiga medlemmar som postar massa skittrådar, det startas nån bra tråd ibland, men det är väldigt sällan!

Så det är just därför jag startar denna tråd, finns det något intresse för GTA-spelen här på forumet längre? Jag vet att det finns några stycken, men jag känner inte till allt för många. Själv så är jag fortfarande väldigt insatt i allt som har med GTA-serien att göra så därför tänkte jag att om man fortfarande är intresserad av GTA så kan man väl slänga upp en bild på sin samling? Det vore kul att få se någon annans samling än min egen! :D

Min GTA samling:

DSCN1584_1152026_0.jpg

Jag har:

  • Grand Theft Auto (Lagligt nedladdat)
  • Grand Theft Auto 2 (I något konstig budgetversion till PC)
  • Grand Theft Auto III (PS2 och PC)
  • Grand Theft Auto: Vice City (PS2)
  • Grand Theft Auto: San Andreas (PS2)
  • Grand Theft Auto: Liberty City Stories (PSP)
  • Grand Theft Auto: Vice City Stories (PSP & PS2)
  • Grand Theft Auto IV (Xbox 360)
  • Grand Theft Auto IV: The Lost And Damned (Köpt från Xbox Live)
  • Grand Theft Auto IV: The Ballad Of Gay Tony (Köpt från Xbox Live)
  • Grand Theft Auto: Chinatown Wars (PSP)

Jag ska även köpa GTA, GTA: London till Playstation eller PC, jag letar även för fullt efter ett ställe där man kan få tag på GTA: Advance. Funderar även på Double Pack till Xbox och kanske Trilogy Pack till PC...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har börjat tröttna på senare tid. Expansioner som TLAD och BOGT lockar mig inte alls, det kommer bli de första gta-spel, eller expansioner, som jag inte kommer att köpa.

Om expansion var gamla funktioner + nya istället för - gamla + nya så hade jag kanske köpt dem. Sedan tycker inte att nerladdningsbara expansioner passar till gta.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saknar den gamla goda tiden när SA forumet var i full rulle med screenshot tävlingar och annat kul (Hittade hit innan det släpptes).

Gta stämningen på forumet är nästan död :)

Hoppas att nästa gta kommer ge liv i trådarna igen, håller verkligen tummarna för det!

Längtar tills det börjar komma rykten om nästa :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, det var tufft för ett par år sedan, men jag ser GTA som vilken annan spelserie som helst. Inget jag direkt avgudar. Intresset var väl som störst 2002-2006, men nu är det bara meh.

Saknar den gamla goda tiden när SA forumet var i full rulle med screenshot tävlingar och annat kul (Hittade hit innan det släpptes).

Gta stämningen på forumet är nästan död :)

Hoppas att nästa gta kommer ge liv i trådarna igen, håller verkligen tummarna för det!

Längtar tills det börjar komma rykten om nästa :o

Dessa två inlägg sammanfattar mina åsikter om GTA.

Mitt intresse finns där, men det är inte större än för något annat spel. Hype är dock alltid kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Jag älskar och har alltid älskat GTA-serien! Intresset började redan -97 när man som 7-åring löpte amok i gta 1, utan att ha någon som helst aning om vad spelet handlar om. Spelar GTA IV än idag nån gång då och då, och köpte ett xbox 360 bara för att kunna spela expansionerna.

Ser mycket fram emot nästa GTA i serien.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...