Jump to content

Metro 2033


SilentViper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 75
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Läste lite nytt om spelet istället för att köra så de snackar engelska med brytning så kan man välja att de pratar ryska med engelsk text.

När Metro 2033: The Last Refuge släpps den 19 mars innehåller det ett alternativ för alla som avskyr halvtaskiga engelsklokaliseringar - originalspråk med undertext! Yay! Både Windows- och Xbox 360-versionerna kommer laddade med både ryskt och engelskt tal, för att göra så många som möjligt glada.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer det någon demo till spelet tro? Skulle vara kul att pröva, är nästan lite sugen på att läsa boken.

Jag har för mig att ett demo skulle komma om jag har läst rätt. Jag rek dig att läsa boken först innan du spelar spelet om du nu vill förstå hur storyn till. Då de visar saker som har hänt från boken det man har läst visas i denna trailers

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Nu har jag klarat ut spelet.

Fan så bra det var, äntligen ett spel som tilltalade mig, det var inte bara fancy grafik och kul att döda.

Det var en skitbra historia man fick uppleva igen, med lite skillnader som gjorde att man fick variation.

Så jag är glad att dem inte följde boken helt, då vissa bitar inte passar till ett spel. Men dem lyckades ersätta eller hoppa över detaljer ganska bra.

Det enda jag är besviken på är

librarian/bibliotikarierna

, dem var verkligen inte så läskiga som man tyckte i boken. Lite glad är jag väl ändå för det, hade nog inte klarat av att spela den biten då :(

För övrigt så längtar jag efter att Metro 2034 ska bli översatt till svenska så fort som möjligt. Fan att man inte kan ryska/tyska >_<

Ska bli en upplevelse att få läsa nästa del och ha i minnet hur spelet såg ut.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade drygt tio minuter innan jag stängde av första gången. Tänkte att jag skulle ge spelet en ärlig chans och spelade det i drygt en timme innan jag stängde av nästa gång. Klarar verkligen inte såna här spel, finner ingen underhållning att springa runt under jorden och skjuta ihjäl monster.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade drygt tio minuter innan jag stängde av första gången. Tänkte att jag skulle ge spelet en ärlig chans och spelade det i drygt en timme innan jag stängde av nästa gång. Klarar verkligen inte såna här spel, finner ingen underhållning att springa runt under jorden och skjuta ihjäl monster.

Storyn Linus, storyn! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Ni borde vid det här laget veta att busksnack i alla dess former inte är tillåtet på forumet. Satan.

---

Finns det många likheter mellan boken och spelet, agenten?

Jag har endast läst till sidan 197 och är kvar på Chapter 3 i spelet men ja en del likheter är det mellan boken och spelet. Men jag låter Wu zi mu svara på den frågan då han har klarat ut spelet och läst ut boken vad det är för likheter mellan spelet och boken.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...