Jump to content

Paranormal Activity


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Specifiera dig. De flesta filmer som görs ö.h.t eller de flesta skräckfilmerna?

Skräck. De bästa skräckfilmerna är imo de som kom på 70-talet. Dagens skräckfilmer skrämmer inte mig det minsta. Däremot gör filmer som Exorcisten och Omen det.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det gör dom inte! Eller ja, det är min personliga åsikt. Var det du som tipsade mig om The Thing?

The Thing är inte så läskig. Den är mer splatter. Men den är bra. Tror att det var jag som tipsade om den.

OT: Den absolut läskigaste/obehagligaste filmen jag sett är iaf The Shining (Kubrick).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg den precis och de första jag tänkte på när jag såg klart den var att den är i princip 95% lik Blair Witch Project, dvs filmen är tråkig när allt utspelas på dagen men på kvällen så händer the good stuff. Den är sevärd tycker jag, underhållande och skrämmande mot slutet! Oväntat slut också :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg den precis och de första jag tänkte på när jag såg klart den var att den är i princip 95% lik Blair Witch Project, dvs filmen är tråkig när allt utspelas på dagen men på kvällen så händer the good stuff. Den är sevärd tycker jag, underhållande och skrämmande mot slutet! Oväntat slut också :angry:

Vilket slut hade du? Det finns tre slut. Jag såg originalslutet

hon kommer in, sätter sig vid sängen i typ 12h och sedan kommer polisen och skjuter henne

men jag hade hellre sett Hollywoodslutet

hon kastar in Micah, tittar på hans kropp och sedan på kameran och ser demon:ig ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket slut hade du? Det finns tre slut. Jag såg originalslutet

hon kommer in, sätter sig vid sängen i typ 12h och sedan kommer polisen och skjuter henne

men jag hade hellre sett Hollywoodslutet

hon kastar in Micah, tittar på hans kropp och sedan på kameran och ser demon:ig ut.

Jag tänkte väl att det fanns ett annat slut :angry:

Vet att i trailern så fick man se Micah kastas mot kameran vilket jag inte såg i filmen.

Jag såg originalslutet :angry: hollywoodslutet verkar bättre.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg den precis och tycker att den var obehaglig rakt igenom nästan, men man fick aldrig bli skrämd, vilket var lite tråkigt.

Det håller jag med om!

Den var väldigt obehaglig, men man blev aldrig riktigt skrämd... :D

Vem har från början sagt att det här ska vara en av dom läskigaste filmerna någonsin?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ptja, hollywoodslutet känns ju väldigt... Hollywood. Orginalslutet är ju lite mer realistiskt... Men det är ju en film! :mf_doof:

Kan man få tag på hollywoodslutet?

Filmen var väl ok, om man bortser från allt runtomkring på dagarna.Dock för stor hype, REC såg jag på en dålig TS utan subs och tyckte den var bättre än den här.

@Jacker: Vilka meloner. Helt klart wankmaterial.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...