Jump to content

Paranormal Activity


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 months later...

Meh, riktig skit film.

Inte alls skrämmande eller intressant. Råkade också somna i mitten av filmen, ca 10 minuter, blev sedan väckt av en vän.

Har aldrig tidigare hänt att jag somnat medans jag kollat på en "skräck" film. Man får kolla på meningslöst skit i början ungefär 45 minuter tills deras sovrums dörr stängs av sig själv(wow väldigt skrämmande).

Visst, det kan ta 45 minuter för att bygga upp karaktärerna så att du ska kunna känna medlidande när något händer dom.

Men här är det inte alls så, de första 45 minutrarna fick mig att bli sömnig och uttråkad. Jag ville inget annat än att se båda huvudpersonerna dö eller göra något intressant.

Om filmen hade kommit ut för 30-40 år sedan så hade det varit en av de mest skrämmande skräck filmer någonsin, men just nu finns så många bättre skräck filmer.

Overhyped? YES

O så såg huvudpersonen Katie ut som en FET val.. detta gör inte filmen dålig, men det distraherade mig ibland från storyn eftersom hennes dubbelhakan brukade visa sig ibland.. :naughty:

Så se denna film som ett alternativ till sömnpiller. Rekommenderar också filmen till dig som vill betala för att se folk sova.

btw Spielberg måste vara en riktig vekling när det kommer till skräck filmer.

Är ganska trött, om det finns några stavfel, sorry!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...