Jump to content

Juggalos!


Grauers
 Share

Juggalos  

46 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Röstade innan jag läste din post. Efter att jag läst vad en Juggalo är så förstår jag att jag ät är det ja.

Vote: Vad fan är det?

Men jesus, hur fan skulle jag kunna veta att en juggalo är en jävla rappare? Läste enbart första posten. Fittor. Blir så jävla trött på GTAsajtarnas översittar attityd ibland.

Okej ja, du läste bara första posten. Okej..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vi släpper ämnet nu. Nu vet jag att jag inte är en så kallad "Juggalo". Nu vet jag även vad en juggalo är för något.

LOL vilken jävla fart det vart i tråden... Här blinkar man en sekund och så har man två pages XD

Jag kan ju ta och säga så här iaf... Att man är "Juggalo" och INTE lyssnar på ICP eller Twiztid eller Horrorcore för den delen är väldigt ovanligt, man vet oftast åtminstone vilka banden är osv, man måste inte älska dom även fast de flästa Juggalos gör det...

Att vara Juggalo som det var från början lite OG är att ha en shysst attityd, alltid finnas där för nära och kära, ha respekt för andra och (oftast) även gilla någon typ av RAP eller Horrorcore.

För övrigt så sminkar sig många Juggalos ganska ofta och många gillar att ha "Hatchetgear" kläder, lite hiphop aktiga fast med märken från Psychopatic records på dom stället för dom vanliga. Detta är helt individuellt dock, att ha smink eller kläder gör dig inte mer Juggalo än någon annan, någonsin.. Bara för ens egen skull som man har kläder på sig lixom. XD

Du kan mycket väl vara en Juggalo men det är extremt ovanligt att man är det på riktigt om man inte känner att man älskar stilen och känner till artisterna och vart allt kommer ifrån. :D

Anyway... Kanske lite onödig post men jag fick lust att förklara lite noggrannare lite mera exakt vad vi pratar om här ^^

PS: Till alla Juggalos som postade,

Tack för att ni gjorde det :mf_doof: Roligt att se att det finns några här i sverige med, jag känner bara ca 5 stycken själv och två av dom är Juggalettes (Juggalo tjejer för er som inte fattar)

Och det obligatoriska,

Much Motherfucking Wicked Clown Love! Whoop Whoop!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att vara Juggalo som det var från början lite OG är att ha en shysst attityd, alltid finnas där för nära och kära, ha respekt för andra och (oftast) även gilla någon typ av RAP eller Horrorcore.'

Hoppla hoppla, nu stannar vi hästarna lite!

Juggalos uppfanns av ICP, så det är inget annat ifrån grund och botten. Senare så har det blivit till vad det är idag, men ICP (Insane Clown Posse) rundade uttrycket.

OG och Juggalo är HELT olika saker, då man är mycket mera "gangsta" som OG. Dock har du rätt i respekten och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppla hoppla, nu stannar vi hästarna lite!

Juggalos uppfanns av ICP, så det är inget annat ifrån grund och botten. Senare så har det blivit till vad det är idag, men ICP (Insane Clown Posse) rundade uttrycket.

OG och Juggalo är HELT olika saker, då man är mycket mera "gangsta" som OG. Dock har du rätt i respekten och liknande.

Åhhåå hahahaha grabben du verkar inte ha varit "down" speciellt länge :)

För det första, ICP hittade INTE på uttrycket Juggalo, fansen startade det själva, vi kommer aldrig att vara något annat än oss själva eftersom vi själva kom på namnet. ICP startade musiken, stilen (utseende messigt) osv men uttrycket och allt vad det innebär har vi själva åstakommit.

OG, står för "ORIGINAL" (inte original gangsta som ICE T).......... Herregud, kids måste sluta lyssna på gangsta rap och sedan gå och tro att dom är guru's på varenda uttryck som existerar innom "gangster" världen.. Respekten är liknande?... Wtf pratar du om? Vi är CLOWNER inte något jävla gangster gäng.

Fucking wagonrider...

Jag är klar, peace out juggalos!

mcl

Redigerad av Grauers
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minst sagt.

What bitch? :(

Att folk skrattar åt oss och tycker vi är galna är lugnt, det är lite meningen..

Varför tror du vi lyssnar på hiphop clowner själva?

Hellre skratta än gråta av åsynen av en artist som har så dyra smycken

att han kunde betala min hyra för dom i fem år..

Eller gråta för att min idol artist står på senen med en mask,

vrålar och gör till rösten tills han börjar blöda i halsen.. Nej tack...

Vi går inte till ett tråkigt stadium med miljoner stå platser och trängs för att se en mainstream snubbe

vråla så han skiter på sig..

Vi går till ett nöjesfält fyllt med saker att göra och se, Clowner, åkturer osv.. Finns allt man kan önska sig från en konsär.

Dom sparar inte på det roliga, det handlar inte BARA om musiken, gemenskap och "Kul" är två minst lika viktiga delar.

Alltid.

Alltså försök att hålla erat hat BORTA från denna tråden, gäller speciellt P-C jag och ingen annan är intresserad

av din lilla åsikt om musiken, oavsätt om du är en naiv liten mainstream fjolla eller om du faktist har tagit

dig tid att LYSSNA på musiken och råkade lyssna på en dålig låt så skiter jag och alla andra fullständigt i vad du tycker om det.. Aight?

Fuck off :naughty:

Det jag ville veta i denna tråd var bara om det fanns Juggalos på GTAsajten eller inte, Haters ser jag nog av varge dag så

jag vet redan att ni existerar, hade jag viljat höra erat skit snack hade jag startat en tråd döpt till

"Säg hur mycket ni hatar musiken jag älskar". Men det gjorde jag inte...

Peace out

Redigerad av Grauers
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså försök att hålla erat hat BORTA från denna tråden, gäller speciellt P-C jag och ingen annan är intresserad

av din lilla åsikt om musiken, oavsätt om du är en naiv liten mainstream fjolla eller om du faktist har tagit

dig tid att LYSSNA på musiken och råkade lyssna på en dålig låt så skiter jag och alla andra fullständigt i vad du tycker om det.. Aight?

Fuck off :(

Hah, yeah.. I'll get right on that.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså försök att hålla erat hat BORTA från denna tråden, gäller speciellt P-C jag och ingen annan är intresserad

av din lilla åsikt om musiken, oavsätt om du är en naiv liten mainstream fjolla eller om du faktist har tagit

dig tid att LYSSNA på musiken och råkade lyssna på en dålig låt så skiter jag och alla andra fullständigt i vad du tycker om det.. Aight?

Fuck off :(

"Har du hört det här? DET ÄR ASBRA!"

"Mm..."

"Men vad tycker du då?"

"Nää det var ju ganska dåligt faktiskt..."

"AA MEN DU KAN HÅLLA DINA ÅSIKTER FÖR DIG SJÄLV FÖR INGEN VILL HÖRA DEM, OKEJ?"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud, kids måste sluta lyssna på gangsta rap och sedan gå och tro att dom är guru's på varenda uttryck som existerar innom "gangster" världen.. Respekten är liknande?... Wtf pratar du om?

Din intelligenskvot måste ligga på minus för tillfället då du inte ens verkar förstå när jag håller med dig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din intelligenskvot måste ligga på minus för tillfället då du inte ens verkar förstå när jag håller med dig...

Jag ser inte hur du håller med mig då nästan hela den posten var

bara full av snack om vad du ansåg var rätt och fel i vad jag sade.

Jag förklarade bara för dig att du har fel och jag har rätt... lol

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och jag höll med dig på en punkt, men det verkade på dig som om jag itne gjorde det.

Bra för jag sket fullständigt i vad du höll med om och inte höll med om eftersom det framgick så löjligt tydligt att du inte har någon aning om vad du snackar om..

Mitt svar var helt enkelt ett föraktfullt svar tillsammans med ett hånflin efter att ha läst ditt fåniga och till mestadels felaktiga inlägg.

lol

Redigerad av Grauers
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra för jag sket fullständigt i vad du höll med om och inte höll med om eftersom det framgick så löjligt tydligt att du inte har någon aning om vad du snackar om..

Mitt svar var helt enkelt ett föraktfullt svar tillsammans med ett hånflin efter att ha läst ditt fåniga och till mestadels felaktiga inlägg.

lol

Du är så söt när du diskuterar som en omogen sjuåring och avslutar alla inlägg med "lol", även det som en omogen sjuåring :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...