Jump to content

Juggalos!


Grauers
 Share

Juggalos  

46 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hej, hej! Undrar bara om det finns några Juggalos här på Gta Sajten :confused:

Allmänt nyfiket bara igentligen, anledningen att jag skriver det i det här forumet är "musik" för er som inte vet.. Att vara Juggalo = musik fan av en viss sort.. Presis som hiphopare eller hårdrockare :naughty:

(ni som är får gärna skriva något också.. Show some love?) =D

Redigerad av Grauers
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är Juggalo och ska tatuera in ordet på vänster arm i början av 2010!

Och det var ICP som började med det hela, de började kalla sina manliga fans som målade sina ansikten för Juggalos och kvinnliga motsvarigheten för detta heter Jugalette.

Nu har det dock spridit sig och är mera en benämning för folk som lyssnar på horrorcore och är "supporter" för musiken och artisterna inom denna genre (yours truly är en av dessa artister :confused: ) och man behöver inte längre vara målad som en clown för att vara Juggalo.

MMFWCL! till alla Juggalos och Juggalettes på sidan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Renard: Är du en "Juggalo"? Förstod inte riktigt "så förstår jag att jag ät det ja."-biten.

Vad jag tycker om Juggalos?

Har inte hört uttrycket tidigare, än mindre kan jag säga att jag har en uppfattning av hur sådana är.

Precis, Null.

Ojsan! Skrev lite snabbt där :mf_doof:! Ja det är jag! Jag är hårdrockare!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojsan! Skrev lite snabbt där :mf_doof:! Ja det är jag! Jag är hårdrockare!

Ska ärligt erkänna att det var så jag uppfattade vad en "Juggalo" är på TS beskrivning, men efter ett snabbt besök på wikipedia upptäckte jag att det var någon typ av hippedihoppare.

Att vara Juggalo = musik fan av en viss sort.. Presis som hiphopare eller hårdrockare :D

..en viss sort, som i en specifik genre - inte valfri genre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Juggalo or Juggalette (the latter being feminine) is a name given to fans of Insane Clown Posse or any other Psychopathic Records hip hop group. Juggalos have developed their own idiom, slang, and characteristics.

Röstade innan jag läste din post. Efter att jag läst vad en Juggalo är så förstår jag att jag ät är det ja.

Nej du är ingen Juggalo

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det är du inte.

Jasså du, varför inte får jag fråga?

Det enda jag lyssnar på är Crüe, Priest, Maiden, Benediction, Pantera, Hatebreed Accept, Sepultura Mastodon, Lamb of God, Trivium, Opeth, Black Dhalia Murder, Trivium, Crowbar mm mm mm. Hatar även pop, rap, jazz, techno mm mm mm

Stellan: Och du är en tragisk jävel som vanligt, stackars sate

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså du, varför inte får jag fråga?

Det enda jag lyssnar på är Crüe, Priest, Maiden, Benediction, Pantera, Hatebreed Accept, Sepultura Mastodon, Lamb of God, Trivium, Opeth, Black Dhalia Murder, Trivium, Crowbar mm mm mm. Hatar även pop, rap, jazz, techno mm mm mm

Stellan: Och du är en tragisk jävel som vanligt, stackars sate

Du är extremt dum i huvudet just nu, tragiskt faktiskt.

Vad är det du inte fattar, du är en hårdrockare och inget annat. En juggalo lyssnar på rap med sminkade män. Du är så efterbliven ibland asså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt Renard kalla sig vad han vill.

Ingen kan bestämma vad han är, eller inte är, förutom han själv. Det är så obetydligt ändå, må vara en annan sak när det gäller yrkesmässiga titlar, men musikstil..

Det roliga är ju att han tror han är juggalo när han lyssnar enbart på hårdrock :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså du, varför inte får jag fråga?

Det enda jag lyssnar på är Crüe, Priest, Maiden, Benediction, Pantera, Hatebreed Accept, Sepultura Mastodon, Lamb of God, Trivium, Opeth, Black Dhalia Murder, Trivium, Crowbar mm mm mm. Hatar även pop, rap, jazz, techno mm mm mm

Stellan: Och du är en tragisk jävel som vanligt, stackars sate

Är du helt pantad?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...