Jump to content

Bryta ett beroende?


Xazzi
 Share

Recommended Posts

så han sitter inne och spelar WoW, vilket är ett väldigt underhållande spel, antagligen i en bra guild som raidar alla dagar utan fre-lör om dom inte vill. Och det enda ni gör är att vara ute? Jag förstår absolut varför han väljer föredrar WoW före er, det där låter verkligen skittråkigt.

Om ni verkligen vill ha med honom får ni helt enkelt fråga vad han tycker om att göra utöver WoW och göra det med honom.. Att "vara" ute är fan det suraste som finns. Ni är sånna där tråkiga jävlar som är ute hela kvällarna för ni inte får vara hemma hos någon, så drar ni bara runt med moppe/cykel och hänger utanför ICA, stör folk på stan och bara är allmänt dryga. Sånna gäng som finns i alla städer/byar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej vi sitter inte utanför ICA och stör folk på stan och är dryga vet inte vart du får det ifrån. Och nej vi är inte bara ute vi är även hemma hos kompisar. Sen om det är nå bilträff eller nåt annat så drar vi och kollar på vad det är för nåt samt om det är bil träff så drar vi dit och kollar på bilar. Så jag vet inte vart du har fått allt detta ifrån. Och vi är inte typ såna personer som du skrev.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undviker dock systematiskt allt vad mmorpgs heter, eftersom jag är nästan säker på att jag skulle fastna i "träsket" om jag började med sådana.

Samma här. Spelet måste ha något slags "slut", kan man bara fortsätta att förbättra och komma vidare hela tiden skulle jag fastna direkt.

Åh, äntligen skriver du något så pass korkat att jag kan poängtera hur naiv du är i detta inlägget, samt i många andra inlägg vilka du på senaste tiden berört ditt synsätt av att "njuta av livet". Bara för att du tycker om att supa skallen av dig och knulla med första bästa plastfjortis (du är en alfahane, jag förstår!!!!) så betyder inte det att resten av Sverige, män, 20+ gör det. Du är ung, det är okej, men lite självinsikt hade inte skadat, vid 50 är du garanterat lika upptagen som idag (än om med lägre potens...)

... förresten, ingen förkortar one night stands med ONS, ONS står för onsdag.

angry-smiley-173_1125679_0.gif

Hahaha, vad du har väntat på att skriva det där.

Föresten, vad är det för skillnad på en bilträff och en bil träff? Jag kan bara få fram att ni kollar på träffen på en bilträff och bilarna på en bil träff. Fascinerande!

:mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...