Jump to content

Vilken typ av väder gillar ni mest?


kicken
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Utan tvekan : Mega-värme och inte ett moln så långt ögat kan nå. Sen när dagen går över i en ljummen sommarkväll, det är så magiskt. När den svenska sommaren väl finns där så är den oslagbar.

Sen är det helt klart något charmigt med hösten, då regnet och löven faller. Romantiskt om inte annat.

Vinter är värdelöst, kanske magiskt första gången snön faller. Men jag är inget stort fan av vintern.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte riktigt ja, men det vädret som är hos mig nu är rätt så skönt på något sätt.

Börjar bli lite höstigt här, dvs halvkallt men fortfarande varmt och man känner hur det luktar speciellt i luften.

Jag tror nog att favoriten är på höstfronten när bladen börjar bli gula/röda på träden, det är lite små kyligt och man känner den speciella "höst lukten" ute. :doh:

Annars är ju också en vinterkväll med lätt snöande och 0 till 5 minus grader också en favorit!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På vintern ska det snöa, annars ska det vara soligt eller ordentligt regn. Hatar när det bara ligger pölar på marken. Jag sparade till en gitarr fram till nu i sommar, och hade ingen lust att köpa nya skor. Jag hade dock ett osynligt hål någonstans i vänstra skon som gjorde att jag alltid blev dyngsur så fort jag gick ut, dock bara om ena strumpan. Därför har jag mycket svårt för när det är blött på marken. När det spöregnar spelar det ingen roll iallafall, då blir man ändå blöt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Utan tvekan : Mega-värme och inte ett moln så långt ögat kan nå. Sen när dagen går över i en ljummen sommarkväll, det är så magiskt. När den svenska sommaren väl finns där så är den oslagbar.

Sen är det helt klart något charmigt med hösten, då regnet och löven faller. Romantiskt om inte annat.

Vinter är värdelöst, kanske magiskt första gången snön faller. Men jag är inget stort fan av vintern.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...