Jump to content

Borderlands


-Razz-
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 188
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ingen koll på timmar. Runt 10 kanske. Spelade bara online på den karaktären. Men efter att man har varvat spelet så kan man spela en andra runda som är svårare men har bättre vapen, lite som i Diablo. Spelet är långt ifrån över efter att man varvat det första gången.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

7777 both

28900 tcp

27900 udp

28910 tcp

28902 both

De där.

---

Buggiga skit. När jag joinade en kompis game idag så försvann alla mina skillpoints och weapon profiencies. Jag letade efter en fix men det verkade inte finnas någon, så jag hämtade en trainer som gav mig unlimited skill points... Och nu har jag tröttnat. Som alltid med fusk så förstör det hela upplevelsen och det känns meningslöst att spela vidare. Level 42 blev jag i alla fall, det var kul så länge det varade. Jag får väl vänta till expansionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen koll på timmar. Runt 10 kanske. Spelade bara online på den karaktären. Men efter att man har varvat spelet så kan man spela en andra runda som är svårare men har bättre vapen, lite som i Diablo. Spelet är långt ifrån över efter att man varvat det första gången.

Gjorde du bara mainquestet då eller, för det kan omöjligt gått så snabbt annars?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

7777 both

28900 tcp

27900 udp

28910 tcp

28902 both

De där.

---

Buggiga skit. När jag joinade en kompis game idag så försvann alla mina skillpoints och weapon profiencies. Jag letade efter en fix men det verkade inte finnas någon, så jag hämtade en trainer som gav mig unlimited skill points... Och nu har jag tröttnat. Som alltid med fusk så förstör det hela upplevelsen och det känns meningslöst att spela vidare. Level 42 blev jag i alla fall, det var kul så länge det varade. Jag får väl vänta till expansionen.

Hm dom som är tcp udp rök jag both på eller jag öppnade portarna sen satte ja på both. Följde Portforward guide och där står det both på alla.

---

Där ser man då har både konsol och PC lirare samma problem :/ Då törs jag inte sätta mig lira online iallafall såfall gör jag en ny gubbe. Eller väntar på en patch.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde du bara mainquestet då eller, för det kan omöjligt gått så snabbt annars?

Typ. Gjorde några sidoquest här och där, jag gjorde många sidoquest EFTER mainquestet men den tiden räknade jag inte in. Sedan var det säkert lite mer än 10h, tiden går fort när man har roligt. :teehee:

Hm dom som är tcp udp rök jag both på eller jag öppnade portarna sen satte ja på both. Följde Portforward guide och där står det both på alla.

---

Där ser man då har både konsol och PC lirare samma problem :/ Då törs jag inte sätta mig lira online iallafall såfall gör jag en ny gubbe. Eller väntar på en patch.

Nejdå, bara backupa din sparfil och lira på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Nej det passar perfekt, spelet ska inte ha grötig grafik i tusen olika nyanser av brunt. Det här är inget jätteseriöst eller realistiskt spel, det går ut på att ha roligt och då passar den tecknade stilen jättebra.

Jag tycker att den cell-shadeliknande/teknatliknande grafiken får spelet att bli grötigt, som du säger. :)

Men det kanske bara är leveldesignen eller någonting sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...