Jump to content

Borderlands


-Razz-
 Share

Recommended Posts

Någon som fortfarande lirar detta?

Jag passade på att köpa Underdome och Secret Armory DLC och eftersom min gamla karaktär är borta så gjorde jag en ny.

Väntar på att ett nytt DLC skall komma!

Eller så får jag och polarn vänta på nästa spel från dom :doh:

Blir lite halvsegt efter att man kört igenom hela spelet 3 gånger hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • Inlägg 188
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

NYTT DLC UTE!!!

Än så länge (har ej spelat länge) så är det kul! Får se när vi kommer vidare en bit :D

Cheers!

Vad handlar det nya DLC:t om?

Har just (förra veckan) spelat igenom spelet 1 gång med polarna :) (Hunterklassen ägde sönder...Sista bossen var tråkig...)

Indeed, i ett så pass bra spel som Borderlands är så borde det ha funnits en bättre slutboss. :(

Det här är i alla fall ett spel som kvalificerar sig till topp 3 bland mina PS3-spel, har spelat igenom spelet två gånger som Brick. (Playthrough 1 och playthrough 2) sedan har jag spelat igenom det en gång som Hunter tillsammans med polare. Utan att tröttna det minsta alls på spelet, det händer fortfarande att jag drar fram spelet och spelar det.

Borde egentligen tanka DLC till spelet så man har lite mer att göra. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nya Dlc'et handlar om "Interplanetary ninja assassin Claptrapen" som man ser i slutet av storyn.

Han förslavar monster/människor, gamla bossar osvosv! Så ditt mål är att rädda "Hyperion-världen" kan man väl säga.

Har kommit en bit i det hela nu, Riktigt roligt! Än sålänge det näst bästa dlc:et, efter General knoxx såklart ;)

Lätt värt att ladda ner med andra ord! En sak, Ni lootar så sjukt mycket bra vapen! Fyller hela inventoryn med lila

eller bättre vapen/items

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

Tog upp spelandet idag igen och testade Claptrap's New Robot Revolution som jag måste säga är sjukt roligt! Visst, inget slår Dr. Ned's Zombie Island, men det är sjukt roligt och hittils mycket roligare än Armory of General Knoxx (som jag iofs inte spelat klart än).

Det enda problem jag har nu är att det känns som att man måste ha sjukt mycket bättre vapen än vad jag har nu eftersom jag upptäckt att det är helt omöjligt att köra SOLO möt en hel del fiender... och chestsen droppar skitvapen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...