Jump to content

Borderlands


-Razz-
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 188
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ett litet tips till er som kanske har problem att spela online med era kompisar.

Använd Garena, det funkar utmärkt. Finns att ladda ner på deras hemsida.

http://www.garena.com/

Hur fungerar det? Vore trevligt om det fanns något program som kunde koppla ihop en med randoms att spela med.

Jag installerade det igår, trevligt lir. Nu har jag några frågor:

- Jag började i singleplayer, kan jag fortsätta på samma karaktär i multiplayer?

- Jag valde soldier, kommer jag någonsin få chansen att testa de andra klasserna? :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- Jag började i singleplayer, kan jag fortsätta på samma karaktär i multiplayer?

- Jag valde soldier, kommer jag någonsin få chansen att testa de andra klasserna? :mf_doof:

- Ja, du kan välja om du ska fortsätta på samma eller börja på en ny från det första uppdraget.

- Ja, du kan börja på en ny klass när som helst, dina gamla är kvar, och så kan du vänta tills nästa playthrough. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är redan uppe i +24 timmar playtime... Ovärt, fast jag har haft otroligt kul ändå. Spelar man Borderlands med sköna människor så är det fan svårslaget alltså, tiden flyger iväg snabbare än man tror är möjligt. Just nu årets näst bästa spel för mig. :o

Brick är roligast att spela imo, han är badass som fan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...