Jump to content

NFS Shift


SilentViper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad har du egentligen för dator? På min gamla sunkburk kan jag vrida upp på max på alla grafikinställningar och då kanske jag får 20-30FPS. Sen kanske du ska prova att köpa spelet istället för att vänta på en patch? :lol:

Har en P4 1gb ram och 3.40GHz processor sen Hd4850 tror knappast att det kan bero på det då det var samma visa som det vart med Undercover när det kom ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en P4 1gb ram och 3.40GHz processor sen Hd4850 tror knappast att det kan bero på det då det var samma visa som det vart med Undercover när det kom ut.

Det problemet som fanns med undercover uppstod endast på piratkopierade versioner. Och det fixades inte med en patch utan med en annan exe fil. Och jag tvekar på att det kommer en "ny exe" som kan fixa ditt problem. Så, antingen köper du spelet, eller så skaffar du en bättre dator.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det något skumt på G här. Köpte nyss en Porsche 911 GT2 och bestämde mig för att färga om den.

Börjar med att sätta ut en fyrkant och märker att när jag använde "Move" så dras den bara ut. Typ som när man ritar i paint :S

Sen när jag går tillbaks till visuals så försviner färgen som jag målade. Riktigt skumt!

Färgen jag målar ser buggad ut också, fattar inte vad som händer!

När jag tar en annan bil så går det utan problem. Men när det kommer till Porschen så går allt åt skogen.

Iband kommer inte fyrkanterna fram alls, fast jag ändrar färg på dem och så vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köp en 360 så kan du spela alla spela med bra frame rate.

Nej jag köper inge fläskbox 360. Har aldrig och då menar jag ALDRIG kört ett enda spel på konsol. Håller mig till dator spel istället. Sen känns det ovärt att köpa en konsol just PGA av ett enda spel. Och sen punga ut över 600+ för ett spel nej tack.

Och ja jag är PC fanboy.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej jag köper inge fläskbox 360. Har aldrig och då menar jag ALDRIG kört ett enda spel på konsol. Håller mig till dator spel istället. Sen känns det ovärt att köpa en konsol just PGA av ett enda spel. Och sen punga ut över 600+ för ett spel nej tack.

Och ja jag är PC fanboy.

Döh, han menar att om du flashar 360'n så behöver du inga cracks. Om du bara lyckas flasha så ska allt singelplayer flyta på som det ska senare. Helt gratis såklart.

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NFS: Shift är ju riktigt kul om man spelar med ratt och i cockpit-view. Dock så tycker jag fortfarande Drift är sjukt svårt, speciellt på tighta banor, kräver en hel del teknik för att få det rätt. :mf_doof:

btw, tycker fyrhjulsdrivna bilar ger bäst körkänsla, kör Audi R8 just nu och den är grym!

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...