Jump to content

Vilka filmer har du nött igenom?


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Sorry för dålig tråd titel ändra den till nåt om den ej duger.

---

Okej skapade denna tråd och se hur många gånger ni har nött igenom en film eller kanske fler motivera gärna varför :>. Kan börja med mig då.

1: Terminator 2: Judgment Day har jag typ nött igenom lite mer över 100 gånger har sett den filmen sen jag var liten. Anledningen till varför ja har nött igenom den filmen är att jag älskar Terminator filmerna då jag har sett ettan och tvåan sen jag var lite. Ettan vart den första filmen jag såg när ja var liten. Terminator 2 är absolut en av de bästa filmerna som har gjorts i serien då handlingen är bra och själva upplägget i filmen.

Som scenerna och robotarna som dom har lyckats gjort sen dom där funktionerna som har lyckats komma med i filmen. Har fortfarande lite svårt att se i slutet av filmen då det är lite sorgligt att se. Har hänt att jag kan se filmen 2-3 gånger på raken efter har sett den en gång så kan ja spola tillbaks och se den.

2: fast and furious samt 2 fast 2 furious. Har sett dom runt 3-4 gånger otroligt bra filmer gillar själva street racingen i filmerna samt bilarna och de scener när dom tävlar och kör som dårar. Har sett dom just den street racingen som är med i filmen.

3: Dog Soldiers sett den kanske runt 5 gånger otroligt bra skräck film gillar lite av den typen av rysare om man nu ska kalla det för rysare. Samt dom där små läskiga stunderna som är med i filmen.

Dessa är alla filmer ja har sett självklart finns det fler som jag har sett men orkar inte skriva ner alla kanske skriver lite mera sen. Hoppas denna tråd kommer gö nytta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Förstår verkligen inte hur ni orkar med att titta på en och samma film över tjugio gånger. Det är fantastiskt må jag säga.

Haha jag är själv förvånad över att ja har sett Terminator 2 över 100 gånger. Ja om det är nån speciell film man tycker om så blir det att man ser den X antal gånger :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

100 gånger?!?!? Ett jävla hundra gånger?!?!

Ska inte klaga, ser ju själv på jättemycket film, men se en och samma film över tjugio gånger är fan ta mig imponerande.

Yepp du hörde rätt över 100 gånger. Om man räknar med de gånger ja har sett filmen sen när man var liten.

Okej ska se nu fler filmer.

Jönssonligan filmerna: sett alla dom över 20 gånger kanske mer har iallafall sett dom när det har gått på tv.

Dead birds: sett den lite mer över 5 gånger

Black Hawk Down: Sett den ja typ 6 gånger

We Were Soldiers: Sett den typ 5 gånger. Bra film dock sorglig

Orkar just inte skriva mera om filmerna då jag är för trött.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jackass-filmerna, Garden State, Football Factory, Ocean's-filmerna, Offside, Slagskott, South Park-filmen är några jag sett mycket då jag äger dom. Såna jag inte har köpt som jag sett flera gånger är Titanic, Green Street Hooligans (för att skratta åt Frodo), Reservoir Dogs.

Brukar mest se tv-serie-avsnitt flera gånger om. Nött igenom alla säsonger av Scrubs och Vänner säkert tjugo gånger. Criminal Minds säsonger flera gånger också. Sen har man ju sett i princip alla Simpsons-avsnitt, och dom flesta 3, 4 gånger.

Förresten så måste jag bara tillägga att Fast And Furious-filmerna måste vara några av dom sämsta genom alla tider.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...