Jump to content

Busrigningar!


P-C
 Share

Recommended Posts

Jag skulle ringa sista gångerna och börjar prata.

Ringde första gången, långt samtal, säkert 5 minuter och bara drygade, och avslutade med typ "Ja men har ni ingen gurkmjölk?"

"Nej det har vi inte!" svarade mannen bryskt. Andra gången var ännu drygare och det var säkert dubbelt så långt, pratade om allt möjligt och typ beställa en hel container mjölk till Coop och ja allt mellan himmel och jord. Tredje gången får man höra en helt annan person som svarar "Ja hallå det här är polismyndigheten, du pratar med ..."

Säker på att det inte var någon på Milko som fejkade? :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen ringde jag Vice. (han visste inte vem jag var) som skällde ut mig för att jag lät som en stockholmare. Han la på ganska snabbt. Men samtalet med Alle090 var ändå bäst. Jag sa att jag var från en nyskapad organisation som hette "Vi-hatar-rött-organisationen" och förklarade varför vi ringer runt till människor som skriver med rött. Han sa att det var natt, men klockan var bara åtta. Kommer inte ihåg så mycket mer än att han frågade massa konstiga frågor, men jag tror jag har det inspelat, kanske.

Ett bussamtal ledde faktiskt till att jag blev vän med han jag samtalade med. Tossie och Gof vet nog vem :w000t:

klockan var inte 8, det var senare, Men hur fick ni reda på mitt nummer? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...