Jump to content

Saints Row 3 och GTA 5 (?)


Wallsten82
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vet ingenting om SR3, men GTA 5 (inte GTA 5 som nästa generation, men nästa GTAspel (som VC var för GTA III)), eller iaf Rockstars nästa titel är under utveckling (fick reda på detta utav några som jobbar på R* när jag körde med dem i... jag har för mig att det var runt PC-Releasen av GTA IV). Såhär tidigt kan man ju aldrig få någon info om releasedatum.

Så det är möjligt att nästa GTA-spel redan är under utveckling, och det låter inte alls otroligt enligt mig. GTA 4 började ju planeras redan 2003 eller vad det var. Någon gång runt GTA III's release började ju alla hypa för fyran.

Inte för att låta negativ och sådant, men hur vet du att det var riktiga snubbar från R*? För som jag fattade det så spelade du tillsammans med dem...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att låta negativ och sådant, men hur vet du att det var riktiga snubbar från R*? För som jag fattade det så spelade du tillsammans med dem...

Om han fick "Let sleeping Rockstars lie" -achievementet av att döda dem så borde det vara the real deal.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om han fick "Let sleeping Rockstars lie" -achievementet av att döda dem så borde det vara the real deal.

För att få den räcker det ju med att döda någon som har dödat någon som har dödat någon som har dödat någon som har dödat någon som har dödat någon som har dödat en R*-anställd. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att få den räcker det ju med att döda någon som har dödat någon som har dödat någon som har dödat någon som har dödat någon som har dödat någon som har dödat en R*-anställd. :naughty:

Jaha! Jag trodde att man var tvungen att döda en R* anställd (så gissa om jag blev förvånad när jag fick den!).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste koppla din XBox 360 gamertag / PSN Nickname / Games for Windows Live-konto till ditt socialclub konto, sedan så ska det funka.

Och ja, jag har spelat med flera olika personer från Rockstar. Det senaste, som också var när jag hörde att personen jobbade på nästa spel (han sa ju dock inte om det var GTA, men som sagt, mest troligt. Fast då får vi inte glömma att det inte är, iaf mest troligt inte är GTA 5, som i nästa generation. Det lär nog ta fyra fem år. Men nästa GTA-spel kanske, förhoppningsvis kommer om ett eller två år.) var den 20 Februari, eller någon gång därikring, på ett Game-with-Devs event. Windows håller sådanna lite nu och då. Och det är också så man är säker på att det är sanna r*eployees.

Dom är trevliga. Speciellt Ian. :naughty:

Anyways. Ja, som sagt. Nästa GTA i den fjärde generationen (som självklart inte alls blivit anonserat så vi vet egentligen inte alls om det kommer) hoppas jag kommer att komma, och det borde komma inom ett eller två år. Sedan så borde då GTA V komma om fyra fem år, om man räknar med samma mellanrum som det var mellan 3 och 4.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det är väl inte så konstigt? :naughty:

GTA 5 lär väl inte komma förens om typ 2-3 år.

Men vad fan,anledningen till att jag köpte Xbox 360 från första början var för att Def Jam Icon inte skulle släppas på PS2,i efterhand kan man konstatera att Def Jam Icon var något av det sämsta skit jag någonsin spelat,men det är lätt att vara efterklok =)

Naturligtvis hade jag förr eller senare varit tvungen att köpa antingen Xbox 360 eller PS3 ändå,men dock.

Så du tror inte att Xbox 360 kommer finnas ett par år till då??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad fan,anledningen till att jag köpte Xbox 360 från första början var för att Def Jam Icon inte skulle släppas på PS2,i efterhand kan man konstatera att Def Jam Icon var något av det sämsta skit jag någonsin spelat,men det är lätt att vara efterklok =)

Naturligtvis hade jag förr eller senare varit tvungen att köpa antingen Xbox 360 eller PS3 ändå,men dock.

Så du tror inte att Xbox 360 kommer finnas ett par år till då??

jag skulle nog chansa på att den är "aktiv" i ungefär 3-5 år till.. men vad vet jag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad fan,anledningen till att jag köpte Xbox 360 från första början var för att Def Jam Icon inte skulle släppas på PS2,i efterhand kan man konstatera att Def Jam Icon var något av det sämsta skit jag någonsin spelat,men det är lätt att vara efterklok =)

Naturligtvis hade jag förr eller senare varit tvungen att köpa antingen Xbox 360 eller PS3 ändå,men dock.

Så du tror inte att Xbox 360 kommer finnas ett par år till då??

Om du behöver något som liknar GTA eller SR så kan du ju testa Godfather II eller Mafia II som kommer snart.

Dem är rätt ytliga, men jag gillar verkligen Godfather II :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du behöver något som liknar GTA eller SR så kan du ju testa Godfather II eller Mafia II som kommer snart.

Dem är rätt ytliga, men jag gillar verkligen Godfather II :P

Jo har funderat i de banorna faktiskt,men vissa här på forumet tycker inte att Godfather är bra,att det inte är så likt GTA och SR.

Alltså jag är inte ute efter en exakt kopia till GTA och SR men jag vill ha den känslan,att man kan sno en bil och bara köra runt och meja ner,eller bara gå in i en vapenaffär och shoppa hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nya konsoler lär ta ett bra tag innan det kommer så du behöver inte oroa dig :P Hoppas R* börjar snart med nytt GTA iallafall inte GTA 5. GTA 5 tror ja vi lär inte se först år 2015 kanske?

Din logik är bestridlig, varför skulle det ta sex år för Rockstar att utveckla ett "nytt" GTA om tekniken inte kommer att förnyas på samma tidsskala? Grundkoden är ju klar, det enda de behöver göra är att bygga upp Vice City och allt arbete kring den nya storyn, ge det två eller tre år, max!

År 2013 är det förresten dags igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din logik är bestridlig, varför skulle det ta sex år för Rockstar att utveckla ett "nytt" GTA om tekniken inte kommer att förnyas på samma tidsskala? Grundkoden är ju klar, det enda de behöver göra är att bygga upp Vice City och allt arbete kring den nya storyn, ge det två eller tre år, max!

År 2013 är det förresten dags igen.

Jag tror han syftade på GTA V, alltså inte som i ett GTA IV: Vice City, utan nästa generation. Mellan GTA III och IV var det ju 7 år..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo har funderat i de banorna faktiskt,men vissa här på forumet tycker inte att Godfather är bra,att det inte är så likt GTA och SR.

Alltså jag är inte ute efter en exakt kopia till GTA och SR men jag vill ha den känslan,att man kan sno en bil och bara köra runt och meja ner,eller bara gå in i en vapenaffär och shoppa hehe.

Aha :P

Jo jag är bra medveten om att det fick lite sämre kritik. Men Godfather II består av 3 städer, 2 mindre och en lite större.

Långt ifrån lika stort som i GTA, men man kan helt klart glida runt lite om man vill.

Jag klarade ut storyn idag btw :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...