Jump to content

Saker ni har köpt/önskat er men nästan aldrig använt


Kebab
 Share

Recommended Posts

Fick en skitfin cykel som jag aldrig hade lust att använda förrän jag hade växt ur den. Skäms lite över det.

Fick ett PSP som jag åtminstone försökte och försökte och försökte att använda, men den var ju bara så tråkig. Såld.

Fick en m-audio-midiklaviatur som jag aldrig hade orken till att använda. Såld.

Köpt skor som jag har använt 3-4 gånger.

Sedan dess tackar jag faktiskt nej till presenter jag vet att jag inte kommer att använda. Således inte lätt att överaska mig med något, tackade nej till en ganska dyr kamera i julklapp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Esky-Belt-CP-Carbon_1103092_0.jpg

cpgrejen krashade på första flygningen.. In på reperation efter nån månad (hade inte råd) och efter nån vecka får jag reda på att det saknades en grej som gjorde att den inte kunde styras >_>

Hade köpt den online så jag orkade inte krånga med att skicka tillbaka så jag lät det vara. Han som reparerat var inte säker på om allt var rätt med trodde det, försökte flyga med slog i med ena rotorbladet i marken så att en servo dog. Helt tappat intresse för den nu, orkar inte skicka in den för reperation igen

urk

Kostnad + reperation = 3500

Flygtid = 15 sec

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Esky-Belt-CP-Carbon_1103092_0.jpg

cpgrejen krashade på första flygningen.. In på reperation efter nån månad (hade inte råd) och efter nån vecka får jag reda på att det saknades en grej som gjorde att den inte kunde styras >_>

Hade köpt den online så jag orkade inte krånga med att skicka tillbaka så jag lät det vara. Han som reparerat var inte säker på om allt var rätt med trodde det, försökte flyga med slog i med ena rotorbladet i marken så att en servo dog. Helt tappat intresse för den nu, orkar inte skicka in den för reperation igen

urk

Kostnad + reperation = 3500

Flygtid = 15 sec

Om du säljer den, va skall du ha?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du säljer den, va skall du ha?

Dunno.. Den verkar gå på 2000-2800 kronor ny.. Eftersom den needar en ny servro (kan ju vara nått dolt fel med den också) så vet jag inte 1.500? Tänkt lägga upp den på tradera när jag har ork

Ser nu att bilden inte är helt rätt, den är Belt CP Carbon, jag har vanliga..

lite mer info: http://www.goldfeeling.se/Product/Product2...p;SearchString=

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antagligen min moped. Köpte en moped som har hade gått 15 mil på 6-7år, har varit en massa problem med olja, växlar och växelproblemet är ännu kvar. Får se om jag kanske anväder den detta år och säljer nästa men måste fan fixa den :rolleyes:

Har i och för sig kört över 100 mil så helt för gäves var det ju inte! Körde med den till bla sommarjobbet, Restid moped=15 min Restid buss=1h+

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min Xbox 360.

Visst blev det en del Halo-spelande, men inga gigantiska mängder.

Inga andra spel inhandlades och jag saknade intresse för den.

Ett par månader senare såldes den i förmån för PS3.

Sen har jag min metanoldrivna RC-bil i garaget som jag inhandlade 2007 för 7000kr och har gått ca 5h.

Haft stora problem med motorn. Intresset finns helt klart kvar men har inte orkat tagit tag i det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och en som det står nåt med flygplan på som jag inte vet var den är.

Hah, sälj den till morfar, den kommer passa asbra till han å hans stil;D

airplane_cap_hat-p148310181140506521qj0i_400_1103246_0.jpg

Det var längesen jag köpte något onödigt...det "onödigaste" lär väl ha varit aktier och fonder, men det är i sin tur inte onödigt..

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...