Jump to content

May I build a cherrybox?


Curly
 Share

Recommended Posts

Hej allesammans!

Moderkortsplåten är i min ägo sen i torsdags. Sen dess har jag fäst hårddiskburen i golvet, kapat den återstående plankan till taket, så nu är alla de klara. Jag kom alldeles nyss in efter att ha sågat lufthål i de två frontplankorna. Min första tanke var att borra ett antal hål, men den planen hade en del brister, nu blir det rektangulära hål där kanterna täcks av lister och innanför blir det finmaskigt aluminiumnät.

Bilder? Det kommer senare. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 months later...
Uppdatering? :wub:

JUST LET IT DIE!

Nejdå :)

När moderkortsplåten tog sina två månader på sig att levereras tröttnade jag ganska hårt. Vet inte när jag slutför, det blir inte min huvuddator som kommer hitta in i chassit, har redan beställt nytt sådant. Det blir lättare att slutföra projektet om det inte är min huvuddator som ska in i lådan, jag slipper då sätta in all kylning vilket har varit det största huvudkliandet. Skall till Falun imorgon, kanske kan köpa en grej som behövs där och då kan jag mer eller mindre slutföra projektet ganska snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...