Jump to content

May I build a cherrybox?


Curly
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ser ju ut som ett bra projekt. Idén med en fyrkantig trälåda är kul, men tror du inte det blir extra varmt p.g.a. materialet? Du verkar ju ha en dröse fläktar i alla fall, ser bra u! :D Keep up the good work.

Den som lever får se, det är min syn på värmegrejen. :confused: Jag vet att trä är isolerande och det kanske slutar illa temperatursmässigt, men vi får se som sagt.

Vad tycker vi om ghettofläktfästen? Ämnade till fronten där jag inte vill ha några skruvhuvuden. Varning för usla bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den som lever får se, det är min syn på värmegrejen. :confused: Jag vet att trä är isolerande och det kanske slutar illa temperatursmässigt, men vi får se som sagt.

Men om du har tillräckligt starka fläktar så kan du ju få ett shysst lufttryck vilket kan mycket väl kyla tillräckligt.

Vad tycker vi om ghettofläktfästen? Ämnade till fronten där jag inte vill ha några skruvhuvuden. Varning för usla bilder.

Äsh, håller det så är det bra! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Varför inte?

Ställer denna fråga jag också. :)

---

Inet slängde iväg det här i förmiddags utan att jag bett om det, fin service även om det luktar autogenererat.

Gällande order xxx hos inet.se

order@inet.se

11:19 AM (6 hours ago)

Hejsan!

Senaste leveransbeskedet på produkten du beställt är 090615

Mvh

Inet.se

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Det är flera centimeters luftutrymme mellan nätagget och golvet, sedan en avskiljande aluminiumplåt, sen moderkortet. Corsairs agg är svala och luften blåses ut bakåt.

Lade handen på nätagget nu, knappt ljummet. Min kind är varmare.

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Det börjar bli ganska löjligt. :wacko:

Igen?

Funderar du på att avbryta den beställningen och tagga något annat kort?

EDIT:

Svara att du inte accepterar det och att ditt projekt för 8.000.000.000.000 kr väntar just på det kortet!

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igen?

Funderar du på att avbryta den beställningen och tagga något annat kort?

EDIT:

Svara att du inte accepterar det och att ditt projekt för 8.000.000.000.000 kr väntar just på det kortet!

Finns inga andra plåtar att köpa i Svärrje, alla butiker har dessutom samma leverantör. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...