Jump to content

Partille-Johnny


Kebab
 Share

Recommended Posts

Haha, Partille-Johnnys är riktigt lustiga karaktärer. Det roligaste jag sett var att se en Partille-Johnny kliva på tåget till Göteborg på....ja gissa själva vilken station?

PARTILLE!

Kunde knappt hålla mig. Började fnissa faktiskt.

Man ser dom överallt i Göteborg och även utanför. Fy fan. Död åt dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För något halvår sen så hade jag en klasskamrat som hade en gummisnodd per byxa, och jag störde mig något grymt på det... Men för ett par månader började jag att se dessa Johnnys, och jag stod nästan och stirrade för jag kunde inte förstå hur fult det var. En kille hade sina sista snoddar strax över knät, wtf? Jag såg en Johnny senast idag, det finns en hel del i Göteborg och utanför som Weener sa. Jag hoppas att det är en kortvarig trend. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan vad fult! Hur fan kan man gå kring så där? Det enda jag sett på bild (aldrig sett någon Partille-Johny irl) är Jumpy (tror jag det var) på en bild som de lagt upp på Fragbite.

När han vunnit minicrossen? En snodd längst ner på varje ben är inte PJ, det är Fj0rt!z

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beskådade min första Johnny idag! Det var nästan så att jag ville ta en autograf. :confused:

Nej där ljög jag visst. Igår var jag i Skövde och där beskådades min första riktiga Johnny. Den förra var bara någon skämt-Johnny som hade några gummisnoddar på sina Evisu. Killen jag såg igår hade hela Johnny-paketet och var näst intill identisk med de här killarna:

och benen var självklart fyllda med allehanda hårsnoddar. Det var en kul syn. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...