Jump to content

saints row 2


Vice.
 Share

Recommended Posts

Sökte men hittade inte direkt någon SR2 tråd. (trotts att jag är säker på att det finns. Vill minnas att jag sett en sådan)

Hur som helst, ville bara tipsa om detta spel, hitintills har det varit sjukt underhållande. Spelet är precis som gta, fast med den skillnaden att våldet är något mer överdrivet och det är lite "mjukare spelstil".

Egentligen lite för tidigt för mig att kommentera mer än så här. Skulle i alla fall vara skoj att spela med någon av er, så har ni det så kom in och spela, och har ni inte det så överväg ett köp. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

tycker SR2 är extremt roligt.. har spelat det i ca 80h + :ermm:

vilket är mycket mer än vad jag har spelat gta..

en av anledningarna är att det finns ju extremt mycket att göra.

bara att kolla på "activites" trailern

"would you rather.. go bowling? or steal a septic truck and spray loads of human waste on pedestrians?"

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tycker SR2 är extremt roligt.. har spelat det i ca 80h + :)

vilket är mycket mer än vad jag har spelat gta..

en av anledningarna är att det finns ju extremt mycket att göra.

bara att kolla på "activites" trailern

"would you rather.. go bowling? or steal a septic truck and spray loads of human waste on pedestrians?"

:D

I'd rather go bowling, eller titta på en show, eller dricka mig full, eller kolla på tv i spelet, eller internet i spelet. :cry: Men det vet du ju redan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

+1 :)

Saints row 2 är fruktansvärt bra imo, och GTA IV, well..

Haha där kom du. Jag har suttit och väntat på att du skulle titta in. Ganska säker på att vi har pratat om det här spelet i nån tråd.

Har jag addat dig på PSN? (borde ha gjort det tycker jag) Kan väl göra det annars, så kan vi spela ihop. =) vice_c

Fråga. Man kan ju samarbeta, och om jag har problem med ett uppdrag, kan jag då klara det uppdraget med hjälp från någon online?

Det verkar så, för när jag valde smarbeta och det kom in nån filur, igår, så fanns alla uppdragsikoner kvar.

Tycker nämligen det där uppdraget där man skall förstöra saker för 600 tusen är ganska drygt. Blir hela tiden dödad av polisen och andra gängmedlemmar .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha där kom du. Jag har suttit och väntat på att du skulle titta in. Ganska säker på att vi har pratat om det här spelet i nån tråd.

Har jag addat dig på PSN? (borde ha gjort det tycker jag) Kan väl göra det annars, så kan vi spela ihop. =) vice_c

Anledningen att jag inte är på PSN är att jag sålt alla mina ps3 spel :rolleyes: Det ända som ligger kvar i hyllan är just Saint's row 2 för hon hade problem med att betala på internet så det ligger kvar. Och jo jag tror du har mig på PSN är inte helt säker dock, men lär tyvärr inte vara där på ett bra tag framöver :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saints Row 2 är enligt mig ett bättre spel än GTA IV.

GTA IV var en besvikelse.

Saints Row 2 var förvånansvärt bra.

:rolleyes:

+1 :(

Saints row 2 är fruktansvärt bra imo, och GTA IV, well..

I think so too.

Jag har det på 360 och det äger verkligen!

Bra soundtrack också!

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så j*vla svåra uppdrag.

Skall slänga mig framför bilar och på så sätt få ut pengar. Skall komma upp i 200 tusen och det är sjuuuukt svårt ju! Man fpr ju bara 2-5 tusen på påkörning. >_>

Tips någon?

Motorvägen.

Hoppa på de stora bilarna som jag inte kommer ihåg vad de heter, men de påminnner om GTA's Linerunner. Om du har tur så kan du flyga upp i luften och då ska du försöka landa där bak på bilen, och då kommer du flyga upp ännu en gång. Sen är det bara repetera så kommer du lugnt upp i 500.000. :rolleyes:

Om du inte klarar det så kan vi kanske köra COOP.

Jag körde själv igenom lvl1-lvl6 igår. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Motorvägen.

Hoppa på de stora bilarna som jag inte kommer ihåg vad de heter, men de påminnner om GTA's Linerunner. Om du har tur så kan du flyga upp i luften och då ska du försöka landa där bak på bilen, och då kommer du flyga upp ännu en gång. Sen är det bara repetera så kommer du lugnt upp i 500.000. :(

Om du inte klarar det så kan vi kanske köra COOP.

Jag körde själv igenom lvl1-lvl6 igår. >_<

Jag kommer nästan aldrig upp i så höga belopp. En gång fick jag 50 tusen men sen är det bara små summor. Det kommer ju dessutom nästan inga bilar heller. Jag bara står där och väntar, tills det kommer nån. Så tiden hinner gå ut. Man skall ju vara i ett speciellt område där pengarna dubblas. Och när de väl kommer åkande och jag rusar mot bilen för att slänga mig då bromsar han!! xD

Så man kan klara uppdrag coop? Gött. Gärna! Skall spela hela dagen idag. Är ledig... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...