Jump to content

saints row 2


Vice.
 Share

Recommended Posts

Jag kommer nästan aldrig upp i så höga belopp. En gång fick jag 50 tusen men sen är det bara små summor. Det kommer ju dessutom nästan inga bilar heller. Jag bara står där och väntar, tills det kommer nån. Så tiden hinner gå ut. Man skall ju vara i ett speciellt område där pengarna dubblas. Och när de väl kommer åkande och jag rusar mot bilen för att slänga mig då bromsar han!! xD

Så man kan klara uppdrag coop? Gött. Gärna! Skall spela hela dagen idag. Är ledig... :naughty:

På motorvägen kommer det typ alltid bilar ju.

Och strunta i x2-områdena, de är helt värdelösa.

Ja, det går att köra COOP, men då måste man få ihop dubbelt så mycket poäng. :P

Kolla på den här videon:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En fråga till: Hur får man tag i vapen? Hittar inga vapenaffärer. Och jag har sjukt kass med vapen. Inga skott. =/

Finns två olika affärer:

Brassknuckles: Säljer meleevapen

Friendly Fire: Säljer allt från pistoler till raketgevär.

Du får helt enkelt åka runt i stan och utforska alla butiker som du inte har upptäckt. :naughty:

Sen finns det även vapen i dina safehouse.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns två olika affärer:

Du får helt enkelt åka runt i stan och utforska alla butiker som du inte har upptäckt. :P

Sen finns det även vapen i dina safehouse.

Finns ju typ... sjukt många affärer. :P

Jaja, bara till att sätta sig i bilen... :naughty:

Gick förresten sjukt bra det där med bedrägeriet, filmen var toppen, tack. Jag visste inte att man kunde styra i luften så innan så bara föll jag som en köttklump tillbaka mot marken. Men nu siktade jag in mig på bilen igen och då fick man grymma poäng. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag vet så är det så att man bara skapar ett nytt konto på boxen och så fåt man en månads guldtrial

Funkar bara 3 gånger per konsol :naughty:

Saints row 2 är sjuklätt tycker jag. Körde på svåraste nivån, ändå jättelätt

eller.. vissa uppdrag är faktiskt ganska svåra.

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

yes! äntligen info på DLC:n! det kommer att heta "ultor exposed" och man ska då men hjälp av tera patrick( :cry: ) förstöra ultor.

det kommer att inehålla 3 nya uppdrag (ca: 2h), nya fordon b.la. attackflygplan, fler kläder som b.la. alien och swat/masako och liter annat.

det kommer ut 16 april och kommer att kosta 800 ms points(ca 80kr).

kan knappt vänta :D

trailer

Redigerad av -Razz-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

yes! äntligen info på DLC:n! det kommer att heta "ultor exposed" och man ska då men hjälp av tera patrick( :cry: ) förstöra ultor.

det kommer att inehålla 3 nya uppdrag (ca: 2h), nya fordon b.la. attackflygplan, fler kläder som b.la. alien och swat/masako och liter annat.

det kommer ut 16 april och kommer att kosta 800 ms points(ca 80kr).

kan knappt vänta :D

trailer

Värt att nämna är också att det bara är EN av TRE expansioner. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
yes! äntligen info på DLC:n! det kommer att heta "ultor exposed" och man ska då men hjälp av tera patrick( :) ) förstöra ultor.

det kommer att inehålla 3 nya uppdrag (ca: 2h), nya fordon b.la. attackflygplan, fler kläder som b.la. alien och swat/masako och liter annat.

det kommer ut 16 april och kommer att kosta 800 ms points(ca 80kr).

kan knappt vänta :P

trailer

Äntligen ska man få ta fram Saints Row 2 igen! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fasen också! det har blivit försenat en vecka.... för att det ska släppas samma dag som ett demo till ett annat spel! :rolleyes::whistling:

Q: Why was the DLC delayed?

A: Our upcoming game, Red Faction: Guerrilla has a single-player demo releasing on April 23rd as well to the general public. Since the SR2 DLC features RF:G content, we wanted to sync them up so gamers can experience both quality Volition titles.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...