Jump to content

saints row 2


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

STOP, question time!

Finns det mycket grejer att köpa i spelet?

Jag har läst att man kan ändra sitt gängs image, man måste alltså inte vara "gangsta" eller? Eller är det bara rent utseendemässigt man ändrar gänget?

Finns det mycket att göra vid sidan av huvudstoryn? Jag har hört att det ska finnas en hel del nämnligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

STOP, question time!

Finns det mycket grejer att köpa i spelet?

Jag har läst att man kan ändra sitt gängs image, man måste alltså inte vara "gangsta" eller? Eller är det bara rent utseendemässigt man ändrar gänget?

Finns det mycket att göra vid sidan av huvudstoryn? Jag har hört att det ska finnas en hel del nämnligen.

Answer time!

ja det finns mycket att köpa i spelet, du kan styla dom jätte mycket som t.ex krage,knappar osv.

90 butiker finns det som du kan köpa.

du kan ändra din gängs stil(ninjor!!) tag(grafitti) och vilka 3 olika bilar dom ska köra.

det går även att ändra hälsning/provokation.

det finns ett gäng hus du kan köpa och styla.

du kan styla bilar väldigt mycket.

*phew*

det finns så extremt mycket att göra/styla/döda i SR2 så det är helt sjukt.

Redigerad av -Razz-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice! Kan man välja precis vilka kläder man vill att gänget ska ha på sig eller finns det ett gäng "outfits" som man har att välja mellan?

Kan man handla i alla 90 affärerna :) ??!!

det där med gäng stylen.. det finns olika "teman" så att säga.. som t.ex ninja,livvakter, 80-tal, gangster, sportig m.m

ja man kan handla i alla 90 affärer(observera att det finns typ 6 st som du inte kan köpa så ca 96)

alla är inte kläd affärer, det är kläd, sprit, bil, bil style, kostym. och lite annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice! Kan man välja precis vilka kläder man vill att gänget ska ha på sig eller finns det ett gäng "outfits" som man har att välja mellan?

Kan man handla i alla 90 affärerna :) ??!!

Alla 90 klädaffärer är inte unika.

Det finns en del unika affärer, men många kedjor.

--

Skulle testa att spela online idag (I samband med Xtival) men det var ju ingen som spelade online!? Jag måste gjort fel på något sätt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Härligt! Var får man tag på majja då :) ? Kan vara bra att veta i förväg hihi

Finns att köpa i barer, har jag för mig.

Dock så är effekten bara att skärmen blir lite vågig och suddig eller vad man ska säga. :)

Gäller även alkoholen.

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:) redan info om dlc pack 2!

eller ja.. onfo och info, det kommer iaf att inehålla face bandana

och om ni undrar vad jag tycker om dlc pack 1 såå

om du har 800 ms points liggandes och samlar dom så kan du skaffa det, om du däremot väntar på något så borde du vänta på vad det är du nu väntar på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste man "upptäcka" alla activities själv eller blir man introducerat till varje activity genom storyn? Jag vill inte köra igenom hela storyn väntandes på att bli introducerad, för att sedan bli besviken när jag upptäcker att tanken var att man själv skulle upptäcka allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste man "upptäcka" alla activities själv eller blir man introducerat till varje activity genom storyn? Jag vill inte köra igenom hela storyn väntandes på att bli introducerad, för att sedan bli besviken när jag upptäcker att tanken var att man själv skulle upptäcka allt.

ja, alla aktiviteter är upplåsta men du måste dock köra till dom för att se vad det är för något...

hela staden är också upplåst från början.

OBS! du måste ha "respect" för att körs uppdrag, och det får du genom att göra aktiviteter och andra galenskaper(youtuba sr2 gameplay) och ett uppdrag tar "1x".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Härligt härligt :ph34r: . Men den där Fight Klubben, finns det bara typ 15 motståndare och sen är det slut eller kan man fightas mot hur många som helst?

Det finns två fightclubs: En vid arenan och en i fängelset.

Varje club har sex(6) nivåer, men det går att köra om de olika nivåerna hur många gånger man vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är som pixie säger

rond 1 - 2 motståndare

rond 2 - 2

rond 3 - 3

rond 4 - 4

osv till 6.

annars så är mayhem riktigt kul, du får oändligt med ammo på vissa vapen och du ska åka till ett område och skapa så mycket kaos som möjligt inom en viss tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saint's Row 2 är nog ett av mina favoritspel till Xbox 360.

Det är helt enkelt fokuserat på att spelaren ska ha så kul som möjligt.

Jag märkte förresten att om man kastar någon så kan man, om man är tillräckligt snabb, skjuta upp personen i luften med en RPG innan han/hon landar igen :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

zomg! provade nyss EDF scout som följer med i dlc:n! den är helt sjuk :)

den har ett missil torn på taket och man kan skjuta hur fort som hälst.

tänk er typ rpg i SA med oändligt ammo.. fast snabbare

Vad är det som var bättre med RPG'n i San Andreas än den i Saints Row 2? :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...