Jump to content

saints row 2


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Har en fråga!

När jag spelar kan spelet hacka som fan ibland och framedropa. har även hänt att spelet fryser och man måste starta om xboxet. Är detta normalt eller är det något med mitt spel? Ser inga repor på det när jag kollar. Eller är spelet så här för alla?

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en fråga!

När jag spelar kan spelet hacka som fan ibland och framdropa. har även hänt att spelet fryser och man måste starta om xboxet. Är detta normalt eller är det något med mitt spel? Ser inga repor på det när jag kollar. Eller är spelet så här för alla?

Flyter på finfint på mitt PS3 i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en fråga!

När jag spelar kan spelet hacka som fan ibland och framedropa. har även hänt att spelet fryser och man måste starta om xboxet. Är detta normalt eller är det något med mitt spel? Ser inga repor på det när jag kollar. Eller är spelet så här för alla?

Frameraten i SR2 är ju underbar och flyter på hur bra som helst även på min PS3a, så jag skulle gissa på att det är fel på ditt spel. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en fråga!

När jag spelar kan spelet hacka som fan ibland och framedropa. har även hänt att spelet fryser och man måste starta om xboxet. Är detta normalt eller är det något med mitt spel? Ser inga repor på det när jag kollar. Eller är spelet så här för alla?

Funkar perfekt på PC för mig och tre andra vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte precis Saints Row 2 för billig underhållning till Red Dead Redemption. Blev dock riktigt besviken - har goda minnen det första spelet men det här känns inte bra alls, tyvärr. Känns som ett spel som hör hemma tidigare delen av Playstation 2-eran. :P

Whut? Det är ju skitbra :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I första uppdraget när man ska fly med båt från fängelset hackade. Spelet gick segt och framedropade väldigt mycket. Händer ofta vid vattnet.

Har läst runt lite och sett folk skriva samma saker. Speciellt om första uppdraget. Spelar ni på 360 också?

Vet inte om det är spelet. Inga repor eller något. Men en konstig "fläck" alltså inte en fläck jag skapat. Utan det ser ut som en fläck i själva "oljelagret" på skivan.

Ni vet regnbågsfärgade ytan. Men vet inte om det där det. Vågar inte beställa ett nytt och få samma sak iaf :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte precis Saints Row 2 för billig underhållning till Red Dead Redemption. Blev dock riktigt besviken - har goda minnen det första spelet men det här känns inte bra alls, tyvärr. Känns som ett spel som hör hemma tidigare delen av Playstation 2-eran. :P

Det är skitroligt! Skapade en arg vit gangster med skottsk accent. Modellerade honom (självklart) efter:

124801_1232130316529_470_363_1159890_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...