Jump to content

Tre NFS spel 2009


MiRRe
 Share

Recommended Posts

EA har utannonserat tre stycken Need For Speed spel.

NFS Shift ( PC, PS3, PSP och XBOX360 ) : En hårdkokt racingsimulator som utvecklas under överinseende från Black Box-producenten Michael Mann och Patrick Söderlund som en gång grundade Dice och numera är chef för EA Games Europe. Slightly Mad Studios kommer att vara ansvariga för utvecklingen.

NFS Nitro ( Wii, Nintendo DS ) : Utvecklas av EA Montreal och kommer få ett mindre realistiskt utseende och drar full nytta av tryckkänslig skärm samt Wii-fjärr. Här är EA dock noga med att påpeka att de inte alls offrat något speldjup och inte tänker falla i fällan som andra gjort genom att göra en light-version av Need for Speed.

NFS World Online ( PC ) : Utvecklas av Black Box och EA Shanghai. Kommer att bli ett onlinespel som tillåter enorma mängder människor att köra omkring i en stor värld och tävla. Tänk Test Drive Unlimited fast anpassat till 2009.

post-5106-1233666552_thumb.jpg

Texten är saxxad från Gamereactor.

Så vad tror ni om dessa spel, blir det en flopp eller kommer EA bättra på sig och göra ett riktigt bra NFS?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem bryr sig vad folk tycker, idioter kommer köpa skiten oavsett och EA kommer att för alltid pumpa ut och döda NFS serien. Seriöst NFS är fan nästan lika död som Sonic (som borde gå tillbaka till en sidescroller.)

Den är gjord av någon snubbe men såhär borde sonic göras!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SNÄLLA EA! Ha dessa NFS spel under tillverkning i 2-3 år vad fan. Och NFS Shift ser nästan ut som GRID. Men ja undrar verkligen om Shift kommer bli bra. Ska iallafall ge det en chans som jag har gjort till alla NFS spel. Annars ge oss NFS Underground 3!

Dom har väl tre grupper som utvecklar olika spel, det är så dom har lyckats släppa ett spel per år senaste tiden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom har väl tre grupper som utvecklar olika spel, det är så dom har lyckats släppa ett spel per år senaste tiden?

Det jag menade att de kan vänta 2-3 år än att släppa ett NFS spel samma år. Och om de har spelet under utveckling i 2-3 år så kommer spelet bli säkert bättre än vad det är när de släpper NFS spel samma år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag menade att de kan vänta 2-3 år än att släppa ett NFS spel samma år. Och om de har spelet under utveckling i 2-3 år så kommer spelet bli säkert bättre än vad det är när de släpper NFS spel samma år.

Du skulle bara veta hur många keffa spel spel som legat i produktion i över 5 år så det är inte heller ett garanti att spelen skulle bli bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag menade att de kan vänta 2-3 år än att släppa ett NFS spel samma år. Och om de har spelet under utveckling i 2-3 år så kommer spelet bli säkert bättre än vad det är när de släpper NFS spel samma år.

Men dom har tre grupper, som hela tiden jobbar på ett nytt spel, så dom håller på tre år med varje spel. Jag läste det nånstans, kan inte ha rätt dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...