Jump to content

Tre NFS spel 2009


MiRRe
 Share

Recommended Posts

När man försöker fixa en key så får man

"Game Key Processing

Your key request cannot be completed at this time. It has been placed on hold in an effort to minimize key farming. It will be released automatically when we have reviewed your request. If you feel this is in error, please contact" -.-

Ja? Det betyder inte att du inte kommer få en key, men betyder inte heller att du kommer få en. Vad är problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja? Det betyder inte att du inte kommer få en key, men betyder inte heller att du kommer få en. Vad är problemet?

Kanske har nåt med APB betan när det inte gick att signa så har dem väl blockat mig eller nåt så jag inte får nån beta nyckel måste väl va nåt med det eftersom jag inte får en beta key. Kan man få tag i beta keys på andra sidor?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske har nåt med APB betan när det inte gick att signa så har dem väl blockat mig eller nåt så jag inte får nån beta nyckel måste väl va nåt med det eftersom jag inte får en beta key. Kan man få tag i beta keys på andra sidor?

Alla som inte är subscribers får upp det där meddelandet, inklusive jag. Och vad jag vet finns det inga andra hemsidor förutom deras egna hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla som inte är subscribers får upp det där meddelandet, inklusive jag. Och vad jag vet finns det inga andra hemsidor förutom deras egna hemsida.

Err.. Jag fick beta-key direkt.

Har spelat typ två timmar nu. Världen är sjukt lik Carbonstaden, med lite bättre grafik.

Men det kan ju vara så att dem lägger den banan tillfälligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Err.. Jag fick beta-key direkt.

Har spelat typ två timmar nu. Världen är sjukt lik Carbonstaden, med lite bättre grafik.

Men det kan ju vara så att dem lägger den banan tillfälligt.

Åfan, kanske är så att de plockar ut slumpmässigt då.

Världen lär inte ändras speciellt mycket tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...