Jump to content

Postal III


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Fast tvåan var för överdriven tycker jag.

Sant, men det var ju därför man spelar det. Det är ju det sämsta spelet som någonsin släppts. Det kommer aldrig komma ett sämre spel heller.

Men man vill ju spela det för att kunna göra alla sjukt överdriva saker, i alla fall jag. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Sant, men det var ju därför man spelar det. Det är ju det sämsta spelet som någonsin släppts. Det kommer aldrig komma ett sämre spel heller.

Men man vill ju spela det för att kunna göra alla sjukt överdriva saker, i alla fall jag. :)

Hahaha! :)

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man kommer kunna använda bilarna på spelet så kommer ja kanske testa detta. Ser ut som att spelet inte kommer bli nån höjdare :/ då Postal 2 var totalt misslyckande tröttnade på det redan efter 2-3 uppdrag samt att det var totalt överdrivet.

RWS har redan sagt om jag kommer ihåg rätt att det kommer att finnas fordon att köra, inte bilar dock. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Ni har väl inte glömt bort Postal 3?naughty_1182473_1.gif

RWS sa nyligen att spelet i princip är färdigt, men något releasedatum ger de oss icke...

Såklart inte..men nästan. Nyhetstorka är nyhetstorka.

RWS verkar inte precis vara så taggade på att hypa upp spelet inför releasen när nu den är.

Förresten, var det inte i Postal 2 där man skulle be folk skriva under en enkät som sade att någon politiker (kommer ej ihåg vem) borde spela våldsamma dataspel? Och om de inte gjorde detta så hög man av deras huvuden med en spade. Sjuk humor. Ser lätt fram emot postal 3 och ännu medias reaktion på spelet.

Angående spelet så är det en grej som jag stör mig enormt mycket på: tredje persons perspektivet. >_<

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såklart inte..men nästan. Nyhetstorka är nyhetstorka.

RWS verkar inte precis vara så taggade på att hypa upp spelet inför releasen när nu den är.

Förresten, var det inte i Postal 2 där man skulle be folk skriva under en enkät som sade att någon politiker (kommer ej ihåg vem) borde spela våldsamma dataspel? Och om de inte gjorde detta så hög man av deras huvuden med en spade. Sjuk humor. Ser lätt fram emot postal 3 och ännu medias reaktion på spelet.

Angående spelet så är det en grej som jag stör mig enormt mycket på: tredje persons perspektivet. >_<

Det stämmer.

Och jag håller med dig. Det känns som man inte kommer lika nära våldet när man inte ser det genom Postal Dudes ögon.sad_1182040_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...