Jump to content

Postal III


SimonJ
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Hur står är chansen att ens spelet kommer den 20:e? Menar spelet annonserades ut 09 om jag minns rätt. Spelet skulle väl släppa nångång mot slutet av 09 eller om dem sköt upp det till 2010. Kollade även Boomers inlägg och är lite tveksam fortfarande vet inte ens om jag kommer testa detta.

Japp som jag sa spelet kommer antingen läggas ner eller gå i samma öde som Duke Nukem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Spelet verkar ha släppts iallafall, då det finns lets play-serier på Youtube för spelet. Såg att det finns att köpa på deras officiella webbshop för $40.tongue_1181744_0.gif

Edit:

Steam-key kan köpas här:

http://store03.prostores.com/servlet/runningwithscissors/the-32/POSTAL-III-Steam-Key/Detail

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet verkar ha släppts iallafall, då det finns lets play-serier på Youtube för spelet. Såg att det finns att köpa på deras officiella webbshop för $40.tongue_1181744_0.gif

Edit:

Steam-key kan köpas här:

http://store03.prostores.com/servlet/runningwithscissors/the-32/POSTAL-III-Steam-Key/Detail

Sidan funkar ej o om spelet nu finns såfall skulle vi ha sett fullt med versioner ute på torrent sidorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar som att spelet inte finns i Sverige.

Cdon, webbhallen... det verkar inte finnas någonstans. Jag frågade hur mycket det kostade att beställa från RWS officiela sida. Svaret var ''its 26 bux to ship, but you can just order a key and start downloading it right now!!!''. Plus priset på själva spelet. Det är på tok för dyrt för ett spel som säkerligen är fullt med buggar och sägs vara väldigt linjärt. Jag vet inte om jag vill ha en Steam version heller..

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar som att spelet inte finns i Sverige.

Cdon, webbhallen... det verkar inte finnas någonstans. Jag frågade hur mycket det kostade att beställa från RWS officiela sida. Svaret var ''its 26 bux to ship, but you can just order a key and start downloading it right now!!!''. Plus priset på själva spelet. Det är på tok för dyrt för ett spel som säkerligen är fullt med buggar och sägs vara väldigt linjärt. Jag vet inte om jag vill ha en Steam version heller..

Pirata skiten då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 11 months later...

BUMP!!

Någon som vet något nytt om det här fantastiska spelet?

Skulle det släppas till konsoll, eller blev det bara kebab av allt?

Fick med en demo skiva när jag köpte en speltidning för en massa år sedan, och på den fanns bl.a postal 2.

Minns att man började i en husvagn eller något och man skulle gå och köpa mjölk eller något.

Frågade både på Game och EB games som dom hette då om dom hade spelet, men dom sa att dom inte sålde sånna våldsamma spel...

Redigerad av Complex
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BUMP!!

Någon som vet något nytt om det här fantastiska spelet?

Skulle det släppas till konsoll, eller blev det bara kebab av allt?

Fick med en demo skiva när jag köpte en speltidning för en massa år sedan, och på den fanns bl.a postal 2.

Minns att man började i en husvagn eller något och man skulle gå och köpa mjölk eller något.

Frågade både på Game och EB games som dom hette då om dom hade spelet, men dom sa att dom inte sålde sånna våldsamma spel...

http://store.steampowered.com/app/10220/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...