Jump to content

Oscarsgalan 2009


AngryAxel
 Share

Recommended Posts

Jäklar att jag inte tänkte på att skriva upp vilken Stream-sida som funkade för mig förra året. :(

Har kollat genom sidorna jag Bookmarkade från då och har fått ned det till 2. Tyvärr så funkar inte en av dem och det är den jag tror var den jag använde. Dock har jag hittat en annan där man kan välja olika kanaler. Jag testar just nu att kolla på på Sci-Fi Channel och se om det är ett tidsbegresat test som man måste betala för att få se mer av eller om det visar allt gratis.

Har kollat en TV-Guide så jag vet att programet den visar nu iallafall är det som går nu så det är inget inspelat eller så.

Den från förra året var fullscreen medans den här är mycket mindre ruta. Men bara det funkar så...

Om det funkar så postar jag en länk sedan ifall det finns någon annan stackare som inte har Kanal 9. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu har jag iallafall hittat ett ställe. channelsurfing.net/ om man bläddrar ned till där det står abc. Liten ruta men den funkar iallafall. Bättre än inget om jag inte kan hitta en bättre. :(

justin.tv står det också att de ska visa Oscar (och där kan man använda fullscreen). Ska se om det går. jag tror att det var där jag kollade förra årt. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...