Jump to content

10 sekunders frihet


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Explain. Jag fattar inte.

Ah, det första fotot jag såg på honom så hade han ett stort panband på sig. Så har vi skojat om det ett par gånger när han visat bilder där han inte haft det. Nog bara jag som tycke det var kul egentligen. Bilden var rolig och sen har den fastnat.

"MEDIAKÄNDISAR"

BlondinBella - KILL IT! KILL IT WITH FIRE!!

Linda Rosing - KILL IT! KILL IT WITH FIRE!!

haha så bra! xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En viss person här på forumet hade suttit i den lådan och jag hade tagit fram en röd spritpenna och skrivit "Thumbnails" på hans panna.

Vem?

______________________________________________

Hade nog gett en bitchslap till den person som dök upp. Hade det varit en politiker så hade jag kissat på dom, hade det varit en Anon så hade jag gett en kaka. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Adolf Hitler Hade slagigt honom så hårt jag kunnat i ansiktet så många gånger jag hann på den korta tiden. Skulle inte vilja använda tillhygge som kniv eller liknande, utan bara få ut min ilska mot hans idioti.

Alla tjejer i skolan / umgängeskretsen som är heta Slita av deras kläder fort som helvete för att se vad dom döljer.

Blöj-nassen som kaxade med mig i åttan och slog mina vänner Skulle gett honom så mycket stryk jag kunnat.

Rikaste herren i stan Skulle spawna fram en pistol och hota honom till livet om han inte gav mig sitt kreditkort och sin kod.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Claude Speed: Jag skulle lära honom att tala! :mellow:

Carl "CJ" Johnson: Jag skulle tala om för honom vilken tönt han är. :lol:

StellHell: Jag skulle springa iväg! :P

Agent 47: Jag hade bara sagt att Tikki är ett bättre namn.

Al Pacino: SCARFACE! :D

Sam & Dan Houser: Jag skulle fråga dom om all info om kommande spel! ;)

Vice: Jag skulle berätta för honom att han är väldigt snäll! :)

Redigerad av vicecitylife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle tagit en kopp te och bakat scones med Mr. Churchill och frågat honom hur han egentligen kom att tänka på det där med blod, svett och tårar.

Jag skulle även frågat Hitler vad han tänkte på när han på sitt eget, otroligt tålamodslösa behag skapade multipla fronter och drog sig själv till undergång. (Jag är glad att han gjorde det dock, självklart.)

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Vem?

______________________________________________

Hade nog gett en bitchslap till den person som dök upp. Hade det varit en politiker så hade jag kissat på dom, hade det varit en Anon så hade jag gett en kaka. ^_^

Hur vet du att det är en anon om han/hon är just en anon? Tror inte alla vandrar runt i Guy Fawkes-masker.

Det hade varit kul att att smälla till någon. Eller bara säga typ, hej eller något. Hmm, jga kommer inte på något kul. Kanske fråga Stephen Hawking varför han inte fixar sitt röstprogram att låta på något annat sätt än en Dalek.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...