Jump to content

DEBUTTRAILER: GTA IV: The Lost and Damned


Jazz
 Share

Recommended Posts

Jo, men exklusiviteten gäller väl inte föralltid?

Har för mig att det handlade om två år. :w000t:

Mjo, men man vet aldrig med M$. Du har ju sett dom andra spelen som kommit först till Xbox och sedan till pc. Gears of Wars, Halo 2 och nu Gta IV. Får dom tag på något som är exklusivt till xbox så behåller dom någ det så länge dom kan. :w000t::D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte varit inne i det här forumet på länge och har lånat ut mitt spel. Inte spelat sedan i augusti.

Kan någon lite snabbt förklara vad det handlar om?

Har det kommit en uppdatering som gör så att man kan spela som någon annan?

Måste man spela om hela spelet, elelr hur väljer man den nya storyn?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte varit inne i det här forumet på länge och har lånat ut mitt spel. Inte spelat sedan i augusti.

Kan någon lite snabbt förklara vad det handlar om?

Har det kommit en uppdatering som gör så att man kan spela som någon annan?

Måste man spela om hela spelet, elelr hur väljer man den nya storyn?

För det första kommer det bara till Xbox 360. Det handlar om Johnny, en biker. Mer än så vet vi inte riktigt om storyn, men man spelar inte om hela gamla spelet. Helt ny huvudkaraktär.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer inte så sluta leka cool.

Jag skrev att om spelet kommer till PS3 kommer jag inte att köpa det.

Hur som helst är jag tveksam till detta. Känns som ett yttligare försök till att mjölka ur pengar från gtaspelare. GTA IV, från de fansens sida, var en mindre besvikelse eftersom *R skärt ned på friheten så mycket. Personligen har jag alla spel i serien (köpta) men att återvända till LC med en ny karaktär, ny story och lite nya möjligheter såsom kläder och vapen känns helt enkelt onödigt. Det blir en upp-piffad version av det gamla, precis som LCS. Det skall bli intressant att se om det blir 300:-kr-priset eller 700:-kr-priset för spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skrev att om spelet kommer till PS3 kommer jag inte att köpa det.

Hur som helst är jag tveksam till detta. Känns som ett yttligare försök till att mjölka ur pengar från gtaspelare. GTA IV, från de fansens sida, var en mindre besvikelse eftersom *R skärt ned på friheten så mycket. Personligen har jag alla spel i serien (köpta) men att återvända till LC med en ny karaktär, ny story och lite nya möjligheter såsom kläder och vapen känns helt enkelt onödigt. Det blir en upp-piffad version av det gamla, precis som LCS. Det skall bli intressant att se om det blir 300:-kr-priset eller 700:-kr-priset för spelet.

:)

Jag håller inte alls med om att Rockstar stjärt ( :) ) ner på friheten i spelet, bara att de gjort det ännu lite mer realistiskt. Bilfysiken äger så jävla hårt t.ex. Sedan kan jag inte alls hålla med dig om att återvända till LC var tråkigt, staden påminner ju inte alls om varken GTA3 eller LCS. Uppiffad version av det gamla? Helt ny spelmotor med grym grafik, grym story och för första gången ett bra multiplayerläge? :huh:

Aja, det där var lite off-topic men jag tyckte att det var värt att nämna. Hur som helst kommer priset att ligga på 160-200 kr (källa). Oj, glömde visst att kommentera mjölkandet också, och eftersom det är rätt så on-topic så; vilket företag vill inte tjäna mer pengar? Det enda som är viktigt är att det är kvalitet på det de släpper och vad man sett hittills verkar det väldigt lovande med många förbättringar, så nja, mjölkning kan jag inte hålla med dig om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...