Jump to content

End of the line


Mk22
 Share

Recommended Posts

Tja! Är ny här och detta blir mitt första inlägg.

Jag är på det sista uppdraget, end of the line som jag finner oerhört svårt. Det är ju uppdelat i tre delar, och jag klarar mig upp till mr sweet och till och med döda honom men därefter är de kört.

I alla fall, min fråga till er är om det på något sätt går att spara så man kan börja därifrån man dödat sweet? Har ingen större lust att spela om allt igen..

Tänkte om den möjligheten finns eftersom som uppdraget är uppdelat i tre delar :(

tack på för hand, MK22

Redigerad av Mk22
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nope, det går inte. Därefter är det bara att kuta på, spring inte och släck på ställen du inte behöver släcka. Och med

bilkörningen

efteråt, speeda på! :wub:

Välkommen förresten! :rolleyes:

Ok tack för ditt svar, och tack för ditt välkomnande!

Det var som ja befara..shit vad jobbigt..!

Några mer tips på hur man kan klara sig igenom de??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok tack för ditt svar, och tack för ditt välkomnande!

Det var som ja befara..shit vad jobbigt..!

Några mer tips på hur man kan klara sig igenom de??

Hej igen!

Ja klarar verkligen inte detta uppdrag, om jag lägger upp min sparfil här, skulle inte ngn vänlig själ kunna fixa de uppdraget till mig??

Ja ber er, jag pallar inte köra om.

MK22

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste säga att de låter riktigt jobbigt..kan inte bara ngn fixa de till mig?

Äsch, gör ambulansuppdragen i lilla Angel Pine och brandbilsuppdragen på någon annan liten ort så sparar du 50% tid istället för att göra det i någon storstad :wub:

Gör dem själv, det är värt det :P Tar max en halvtimme.

Annars finns det kanske någon här som du kan skicka din replay till som kan göra dem åt dig, men jag orkar inte nu :rolleyes:

Redigerad av Ma__Cipriani
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men alltså, om du dödar Big Smoke så får du ju fortsätta där ifrån om du skulle dö.

Samma sak när du kommer ut ur byggnaden, så får du börja där.

Du måste ju klara sista uppdraget själv.

Så svårt är det faktiskt inte. :)

hehe jo de är as svårt..Var så sjukt nära att klara byggnaden, så blev ja nerskjuten..blev så förbannad så de var nära att hela lägenheten rykte...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Tja! Är ny här och detta blir mitt första inlägg.

Jag är på det sista uppdraget, end of the line som jag finner oerhört svårt. Det är ju uppdelat i tre delar, och jag klarar mig upp till mr sweet och till och med döda honom men därefter är de kört.

I alla fall, min fråga till er är om det på något sätt går att spara så man kan börja därifrån man dödat sweet? Har ingen större lust att spela om allt igen..

Tänkte om den möjligheten finns eftersom som uppdraget är uppdelat i tre delar :)

tack på för hand, MK22

Efter du kommit ut bygnaden kommer du göra en grej som jag tycker e svårt. Därifrån börjar du om du skulle förlora där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...