Jump to content

Tävling: Namnge: NORS/GURK-LUKT!


Maimstream
 Share

Recommended Posts

Hej och välkomna till tävlingen Namnge: NORS/GURK-LUKT!.

"Fisken nors luktar gurka."

Men om man inte kunde säga "fisken nors luktar gurka"?

Vad skulle lukten heta då?

Vad heter nors/gurk-lukten?

Jag ger er till onsdagen den 22 okt 2008 klockan 18:00 att komma på namn. Sedan startar en omröstning som sker i cirka en liten stund. Haha, aa. Som man säger: skjut, kamrater.

Namn.

Gurs - Maimstream

Nurk - eXotic

Urk - Kebab

Norka - Weener

Brunk - FerkurZ

Nogurk - Martin-123

Guno - Fiskaren

Twang - AngryAxel

Snurkos - Sikorka

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar inte. :ermm:

Vem är det som skall namnges och vad luktar den namnlösa?

Och varför luktar han?

Hej!

Det står i trådtiteln att lukten som både gurka och nors har i gemenskap, och utsöndrar, skall namnges. Lite på skoj sådär. Jag hoppas att du förstår lite bättre nu och att du inte har några svårigheter att koppla.

(rätt fråga var egentligen "vad är det som skall namnges?")

/Maim

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Det står i trådtiteln att lukten som både gurka och nors har i gemenskap, och utsöndrar, skall namnges. Lite på skoj sådär. Jag hoppas att du förstår lite bättre nu och att du inte har några svårigheter att koppla.

(rätt fråga var egentligen "vad är det som skall namnges?")

/Maim

Jaha, så man skall namnge en gurkas lukt? Heter inte den redan "gurklukt" då? (som en citrons lukt, det är citronlukt O_o) Om den inte heter det så nominerar jag "gurklukt" nu. =)

Och vad är Nors?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, så man skall namnge en gurkas lukt? Heter inte den redan "gurklukt" då? (som en citrons lukt, det är citronlukt O_o) Om den inte heter det så nominerar jag "gurklukt" nu. =)

Och vad är Nors?

Saken är den att det inte bara är gurkor som utsöndrar den lukten. Alltså tror jag att maimstream vill att lukten ska ha ett annat namn, eftersom den inte bara kommer från gurkan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, så man skall namnge en gurkas lukt? Heter inte den redan "gurklukt" då? (som en citrons lukt, det är citronlukt O_o) Om den inte heter det så nominerar jag "gurklukt" nu. =)

Och vad är Nors?

Nej, du får inte nominera det. Varför?

För att nors (som är en fisk) och gurka luktar likadant. (du borde verkligen börja lära dig att använda google (var inte det där en fråga till TROMS..?)).

@ x_simp_x: Ett namn per medlem så jag tog det senare :ermm:

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...