Jump to content

GTAsajten Character Battle


Umberto
 Share

Recommended Posts

God morgon.

Jag hade tänkt starta en liten character-battle-turnering i stil med de som brukar finnas på gamefaqs.com (exempel). Det blir en poll/dag osv.

Eftersom det här är ett GTA-forum koncentrerar vi oss (iaf den här gången) på GTA-karaktärer. SIDO-karaktärer, mind you.

Vi behöver 16 minnesvärda GTA-karaktärer som ni nu får nominera. EN karaktär/forumit och först till kvarn är det som gäller. Go go!

----

Jag nominerar:

Ken Rosenberg

ken_rosenberg_pt_1054815_0.jpg

Jag nominerar:


[b][/b]


[img][/img]

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 235
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag nominerar:

Avery Carrington!

avery_carrington_pt_1054844_0.jpg

"Come in and park yourself on the hide, son.

Hell, my daddy used to say, never look a gift horse in the mouth, and by golly, he never did!"

Spoiler:

Han förtjänade ett bättre slut än det han fick i LCS.

Har du spelat spelet så vet du vilket det är, har du inte det är det bättre att vara tyst :innocent:

Oj! Post 5000! :)

Halvvägs där... >_<

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag nominerar:

avery_carrington_pt_1054844_0.jpg

Spoiler:

Han förtjänade ett bättre slut än det han fick.

Har du spelat spelet så vet du vilket det är, har du inte det är det bättre att vara tyst :innocent:

Heh, jag har inte spelat det men jag känner till hans öde eftersom jag har sett ett antal youtubeklipp. >_<

Och ja, jag håller med dig.

--

9 down, 7 to go. Come on ladies.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant tog Tommy från Vice City därför böt ja till Big smoke när jag såg det skulle vara sido karaktärer.

Off-topic: Umberto när vi har nominerat 16 sido karaktärer från GTA. Vad händer sen med denna tråd? Blir den låst då sen pinnad? Eller vad händer?

Ja, jag tror att jag låser den här men jag kommer nog inte att klistra den. Sen blir det som sagt 1 poll/dag (de raderas efterhand).

--

12/16!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...