Jump to content

Need for Speed: Undercover


SilentViper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 1 month later...

Ny film släppt till NFS undercover

När Need for Speed: Undercover lanseras är det sjätte året i rad som EA lyckas pricka in november som releasemånad. Denna gång är de klassiska polisjakterna tillbaka och just detta är temat i ett nytt filmklipp som vi lagt vantarna på.

Undercover lanseras till ungefär alla format den 20 november. Och om trenden håller i sig kommer det inte bli några förseningar.

Trailer

NFS Undercover trailer

Ser jävligt nice ut faktist

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har bokat detta spel te ps3 nu iaf blir kul å se hur detta kommer bli ser ju ganska bra ut iaf..

fast de man saknar från underground me var styling möjligheterna då fanns de massa olika kjolar kunda välja en sort fram en annan på sidan å en helt annan bak..

å so i de senaste så blir de ett helt kjolpaket sen att man kan gö om de lite men de e ju värdelöst :>

sen att man kunde bygga ljug i underground var ju ett + me :confused:

så de saknar man som fan men men

får la se hur de här kommer bli

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Själv köper man det till ps3 imorgon, hoppas att det kan leverera, men vi får se imorron :rolleyes:

NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJ!

Vad du än gör, köp det inte. Det är sjukt dåligt. Har spelat i ungefär 3 timmar idag (tänkte att jag faktiskt skulle ge spelet en chans) och det är mycket sämre än både Carbon och Pro Street. Usch och tvi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv så såg jag inge fel på detta spel. Dock så har jag inte testat så mycke pga det gick knappt att spela när ja hade virus i datorn så jag har formaterat om datorn för att få bort viruset. Tänkte ändåså formatera datorn igen senare så man har lite mera plats över tills IV kommer. Så jag ska snart testa det igen.

Redigerad av Tikki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till skillnad från en del här så älskade jag most wanted och absolut hatade pro street, ser sjukt mycket fram emot imorgon och jag tänker köpa det trots alla kassa recensions betyg, håller ändå aldrig med dom =P Dessutom köper jag på gamestop så skulle det inte falla mig i smaken så lämnar jag tillbaka det :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till skillnad från en del här så älskade jag most wanted och absolut hatade pro street, ser sjukt mycket fram emot imorgon och jag tänker köpa det trots alla kassa recensions betyg, håller ändå aldrig med dom =P Dessutom köper jag på gamestop så skulle det inte falla mig i smaken så lämnar jag tillbaka det :rolleyes:

Spelet är... Uhm... Långt ifrån lika bra som Most Wanted var. Men men, ditt val. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till skillnad från en del här så älskade jag most wanted och absolut hatade pro street, ser sjukt mycket fram emot imorgon och jag tänker köpa det trots alla kassa recensions betyg, håller ändå aldrig med dom =P Dessutom köper jag på gamestop så skulle det inte falla mig i smaken så lämnar jag tillbaka det :rolleyes:

Du gör vad du vill men det är synd med bilspel som Burnout 5, GRiD och Midnight Club L.A ute på marknaden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet är... Uhm... Långt ifrån lika bra som Most Wanted var. Men men, ditt val. :>

:P Tänker ge det ett försök definitivt.

Du gör vad du vill men det är synd med bilspel som Burnout 5, GRiD och Midnight Club L.A ute på marknaden.

Okej för att göra saken klart så gillar jag varken GRiD eller MCLA, faller bara inte mig i smaken :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...