Jump to content

Need for Speed: Undercover


SilentViper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ehum okej? Alla har väl rätt till en egen åsikt?

Jo visst, förstår bara inte varför någon som spelat Most Wanted vill ha nånting som ser och spelar likadant.

Som du sa så kan du ju byta in det mot alla flosen tillbaka inom 10 dagar (right?), så det är ju ett plus i kanten. I simply just dont get it.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fick spelet idag å måste säga att de var riktigt bra bättre än va ja hade hoppats på..

styrningen e skön mycket bättre än de andra nfs å ljuden från bilarna e skitsköna å grafiken e helt okej..

suttit å spelat detta konstant idag å har klarat ut 59% av spelet totalt 13timmars speltid idag då :P

Yaay någon som tycker om det :> Sitter här med mitt ex nu, hinner dock inte lira det försen ikväll ska iväg till stan igen. Men jag hoppas det är så bra som du säger :P (vilket jag tror :rolleyes: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har testat en stund nu, I love it :rolleyes: Tycker det är väldigt bra och går över mina förväntningar än så länge.

Men när man ska avsluta spelet, iaf på ps3 versionen, man går in på menyn och bara avslutar där? Finns ingen spar funktion ( manuellt ) eller typ ingen avsluta att trycka på heller eller missar jag det helt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...