Jump to content

Need for Speed: Undercover


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Edit: Om ni rankar NFS-spelen, hur skulle det se ut?

Min rankning skulle nog se ut såhär:

1. Undercover

2. Most Wanted

3. Underground 2

4. Carbon

5. Underground

6. Hot pursuit ( älskade det, faktiskt det första NFS spelet jag spelade )

Way down

Pro street.

Kan inte ranka dom andra eftersom jag inte spelat dom :/

Inte riktigt säker över min lista, men for now.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

1. Underground

2. Underground 2

3. The Need for Speed (Nostalgi)

4. Carbon

5. ProStreet

Har spelat Undercover för lite, men på rak arm skulle det hamna längst ner på listan, har inte spelat dom andra spelen så mycket heller för att kunna ranka dom, men inget NFS-spel kommer ju slå Underground.

Läste att dom redan börjat utveckla nästa spel i serien.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit2: Detta porsche var det jag tänkte på, men det fanns inte till PC såg jag nu. :P

Now that's a fine example.. har det till gamla hederliga Playstation.

____

1. NFS Underground

2. NFS Underground 2

3. NFS Most Wanted

4. NFS Porsche 2000

Har också spelat NFS Carbon men det är så kefft att det inte förtjänar att hamna på nr.5 ens även fasst jag inte spelat mer än 5 NFS.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Agreed. Nu börjar man ju bli nyfiken =P

Håller med. NFS Underground 2 hade den rätta känslan de rätta styling sakerna.

Tävlingarna allt. Det som gjorde spelet bra var att det fanns en massa styling funktioner som inte fanns med i de andra efter underground serien. Typ installera feta baslådor LCD tv i bagageluckan installera neon lysen i motorhuven under bilen till och med i bagageluckan.

Du kunde måla visa delar i själva motorn. Sen kunde du välja vad du skulle måla också. Sen att man fick åka till olika bil handlare för att trimma styla installera special saker i bilen. Och det var ett stort plus! Efter Underground 2 så försvann dessa möjlig heter behövde bara åka till en handlare så fanns allt där. Sen försvann neon lysena från Most Wanted som gjorde att man inte fick den där street race känslan när man körde.

Nej de senaste NFS spelen saknade det lilla extra som Underground 2 hade. Hoppas ni förstod vad jag menade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med. NFS Underground 2 hade den rätta känslan de rätta styling sakerna.

Tävlingarna allt. Det som gjorde spelet bra var att det fanns en massa styling funktioner som inte fanns med i de andra efter underground serien. Typ installera feta baslådor LCD tv i bagageluckan installera neon lysen i motorhuven under bilen till och med i bagageluckan.

Du kunde måla visa delar i själva motorn. Sen kunde du välja vad du skulle måla också. Sen att man fick åka till olika bil handlare för att trimma styla installera special saker i bilen. Och det var ett stort plus! Efter Underground 2 så försvann dessa möjlig heter behövde bara åka till en handlare så fanns allt där. Sen försvann neon lysena från Most Wanted som gjorde att man inte fick den där street race känslan när man körde.

Nej de senaste NFS spelen saknade det lilla extra som Underground 2 hade. Hoppas ni förstod vad jag menade.

Förstår vad du menar och håller med dig, underground 2 hade sjukt mycket najsiga saker som fick bilen riktigt personlig och nice och allt möjligt :(

Hade också hoppats på ett underground 3 med konceptet från 2:an med alla styling möjligheter osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså.. jag har kört många race nu, tjänat lite pengar, köpt ny bil osv. Har gjort ett antal jobb, men några är kvar även fast jag vunnit dom. :lol:

Vad mer ska jag göra?

Edit: Jag kan inte spara till min profil står det när jag försöker spara. :hmm:

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...